توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

با توجه به توسعه روز افزون اینترنت، روشهای خرید به کلی دگرگون شده است و جامعه به سمت خریداینترنتی محصول سوق پیدا کرده که این موضوع دارای مزیتهایی بسیاری می باشد. امروزه با توجه به شکل گرفتن انواع فروشگاه های اینترنتی در زمینه های مختلف خرید اینترنتی ، ما بر آن شدیم تا اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی مد و زیورآلات را با هدف ارائه محصولاتی با کیفیت و تنها با در نظر گرفتن رضایت کامل مشتری راه اندازی کنیم .

مرکز خرید اینترنتی مانتو ، زیورآلات ، ساعت ، عطر ، لباس و ...  شیکسون حاصل تلفیقی از تجربیات تیم شیکسون در ایران است.  فکر اولیه راه اندازی محیطی برای خرید آنلاین مانتو ، انواع پوشاک و زیور آلات به سالها پیش بر می گردد که به دلیل مهیا نبودن زیرساخت لازم در کشور برای خرید اینترنتی پوشاک این امر مسکوت ماند. پس از مطالعات کارشناسی در مورد خرید اینترنتی مانتو ، پوشاک مردانه و زنانه ، زیور آلات و ... و همچنین تحلیل بازار فروش اینترنتی این قبیل محصولات ، فروشگاه اینترنتی شیکسون تاسیس شد.

فروشگاه اینترنتی شیکسون اولین سایت تخصصی مد و خرید آنلاین مانتو ، لباس و زیورآلات در ایران است که جدیدترین کالاهای مد روز و منحصر به فرد را ارائه می دهد که امکان مشاهده و مقایسه محصولات و ست کردن پوشاک و زیورآلات از مزیتهای این فروشگاه آنلاین می باشد. اطلاعات تمامی محصولاتی که در سایت قرار دارد دقیق و کاملا واقعی و بدون بزرگ نمایی میباشد.

شیکسون جلب رضایت حداکثری خریداران را نه شعار خود بلکه باور واعتقاد قلبی خود می داند و تمامی پرسنل آن تنها با هدف ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب در تلاشند تا همه مشتریان از تمامی مراحل خرید اینترنتی خود از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشند . زیرا ما باور داریم که موفقیت تنها در سایه رضایتمندی خریداران حاصل می شود .

شیکسون با ارائه محصولات برندهای معتبر دنیا و با قیمت های متنوع ، سعی در تامین خواسته ها و ارزش آفرینی برای تمامی اقشار جامعه و گروه های گوناگون سنی، شغلی، درآمدی و پوشش سلایق همه مصرف کنندگان دارد.

شیکسون با داشتن نمایندگی در بیش از 30 شهر کشور امکان ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن را دارد وتمامی خدمات بسته بندی و ارسال به صورت رایگان ارائه می شود .

امکان تسویه حساب محصول خریداری شده درب منزل (در تهران با استفاده از دستگاه POS و در شهرستان ها به صورت نقدی) وجود دارد. همچنین امکان پرداخت به صورت online و با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب نیز فراهم شده است.

راهبرد فروشگاه اینترنتی شیکسون

راهبرد اصلی مدیران فروشگاه اینترنتی شیکسون از همان ابتدا ایجاد بالاترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بود. آنها موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود از خرید اینترنتی محصولات می دانستند، زیرا مطلع بودند که در دنیای امروز ، با ابزارات ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی رضایت مشتریان تنها برگ برنده آنها خواهد بود و لذا سعی نمودند بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنند.

خدمات فروشگاه اینترنتی شیکسون

خرید اینترنتی محصولات ، تقسیم بندی مناسب محصولات به قسمت های مختلف ، ارسال سریع و رایگان ، 10 روز ضمانت کاری ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی مانتو و پوشاک با یک وب سایت که امکانات فنی کامل و کاربرپسند برای سادگی استفاده توسط مشتریان دارد ، گونه های ارسال مختلف در خرید اینترنتی محصولات برای انتخاب توسط مشتریان ، خرید تلفنی محصولات ، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات خرید آنلاین محصولات در کنار سایر امکانات منحصر به فردی که برای تامین رضایت مشتریان به مرور زمان توسط این فروشگاه اینترنتی ارائه خواهد شد، نشان دهنده رویکردی جدید در فروشگاه اینترنتی می باشد.

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی شیکسون دارای تیم های تخصصی در حوزه های فروش آنلاین لباس ، تامین لباس ، برنامه نویسی و ارسال لباس بوده که در کلیه ساعات کاری خود پاسخگوی مشتریان محترم می باشند.

جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات خرید اینترنتی لباس ، پاسخ به سؤالات در مورد خرید و فروش اینترنتی پوشاک و دریافت نظرات و پیشنهادات، انواع راه های ارتباطی از جمله چند خط تلفن، ایمیل، فکس، پیامک و پشتیبانی آنلاین برای خرید آنلاین پوشاک در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه اصلی سایت یا صفحه تماس با ما قابل دسترسی است.

در ضمن فروشگاه اینترنتی شیکسون دارای نماد اعتماد الکترونیکی، از مرکز توسعه و تجارت وزارت بازرگانی می باشد ، تا مشتریان با خیال راحت ، خریدی مطمئن انجام دهند . لوگو در صفحه اصلی سایت قرار دارد.

شیکسون در شبکه های اجتماعی لینک ها
کانال شیکسون در تلگرام شیکسون در تلگرام
صفحه شیکسون در اینستاگرام شیکسون در اینستاگرام
صفحه شیکسون در گوگل پلاس صفحه شیکسون در گوگل پلاس
انجمن شیکسون در گوگل پلاس انجمن شیکسون در گوگل پلاس
صفحه شیکسون در لنزور شیکسون در لنزور
کانال شیکسون در آپارات شیکسون در آپارات

   

شیکسون در اینستاگرام

02166955661

فروش ویژه
خرید کفش زنانه