توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

چگونه با اطمینان خاطر، خرید اینترنتی انجام دهیم؟

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ

فروشگاه اینترنتی و خرید اینترنتی شیکسون

چه کسی است که نداند همانا یکی از آنتی‌دپرشن‌ترین کارهای دنیا خرید کردن است و اینکه خرید چیزهایی که دوست داریم چقدر می‌تواند حالمان را خوب کند. اما ماجرا اینجاست که این روزها با وجود یک خروار کار و گرفتاری زمانی که همه‌مان می‌توانیم در جهت این امر شادی‌آور بگذاریم، خیلی خیلی محدود شده و گذشت آن زمانی که یک صبح تا بعدازظهر وقت می‌گذاشتیم و یک مرکز خرید را بالا و پایین می‌کردیم و ناهار را هم همان حوالی توی یک رستوران معروف می‌خوردیم و عصر خسته و هلاک و با دست‌های پر به خانه برمی‌گشتیم. حالا دیگر اگر خیلی هنر کنیم، عصرها در راه سر کار به خانه فرصت کنیم و سری به یکی از مغازه‌های سر راهمان بزنیم و همین!

یکی از اتفاقات خوش این روزها وجود فروشگاه‌های اینترنتی است که روزبه‌روز هم تعدادشان بیشتر می‌شود و پیشنهادات هیجان‌انگیزتری ارائه می‌دهند. اما خرید از یک فروشگاه اینترنتی هم راه و رسم مخصوص به خود را دارد و برای یک خرید بهتر لازم است که چیزهایی را بدانیم که پروسه‌ی خرید آنلاین را با کیفیت‌تر پیش ببرد.

اندازه‌های خود را بگیرید :

هر برندی لباس‌هایی با سایزی متفاوت از برند دیگر تولید می‌کند. مثلا اگر سایز شما در برند برشکا اسمال است، اصلا تعجب نکنید اگر در زارا، سایز مدیوم به شما اندازه شود. به همین دلیل بهترین کار برای خرید اینترنتی این است که سایز خود را در دقیق اندازه‌گیری کنید و بعد بر اساس جدول سایزی که معمولا در زیر هر محصول وجود دارد، کالای خود را سفارش بدهید.

در لباس‌های زنانه، دانستن سایز دور سینه، دور کمر و عرض شانه از حداقل‌هاست و پس از آن قد، قد شلوار از فاق و قد آستین از گرینه‌هایی است که ممکن است برای خرید به آن احتیاج پیدا کنید.

در لباس‌های مردانه، عرض شانه، دور گردن، دور کمر و قد از فاق بسیار مهم است و دانستن اندازه‌های اضافی مانند طول آستین، دور سینه و قد ممکن است به دردتان بخورد.

برای کودکان، لازم است که والدین، قد، دور کمر و دور باسن کودک خود را بدانند و دور سینه هم از اندازه‌هایی است که معمولا به کار می‌آید.

به فصل توجه نکنید!

البته که لازم است لباس هر فصل را در همان فصل پوشید و اصلا مگر می‌شود در چله‌ی تابستان کاپشن پوشید! اما آپشن جذابی که در خرید اینترنتی وجود دارد و در فروشگاه وجود ندارد این است که شما می‌توانید یک لباس زمستانی را با قیمتی خیلی خیلی پایین‌تر در فصل تابستان پیدا کنید و برای فصل دیگرتان کنار بگذارید.

خریدتان را به محض دریافت امتحان کنید :

بیشتر فروشگاه‌های آنلاین، آپشن عودت کالا دارند و البته این آپشن اصولا مدت محدودی دارد. برای همین بهتر است به محض دریافت کالا آن را امتحان کنید تا در صورت عدم رضایت یا درست نبودن سایز، بتوانید آن را مرجوع و یا تعویض نمایید.

قیمت‌ها را مقایسه کنید :

اتفاق جالبی که در خرید آنلاین وجود دارد این است که شما بدون نیاز به سر زدن به مغازه‌ها، می‌توانید همانجور که بر روی صندلی گرم و نرمتان نشسته‌اید قیمت‌ها را در سایت‌های مختلف مقایسه کنید و ارزان‌ترینشان را انتخاب نمایید.

پیشنهادات هیجان‌انگیز را دنبال کنید :

کافی است ایمیل خود را در هر فروشگاه اینترنتی که دوست دارید، ثبت کنید، تا هر روز خبرنامه‌های مربوط به پیشنهادات داغ و تخفیفات هیجان‌انگیز را دریافت کنید و هیچ آفر جذابی را از دست ندهید. کانال‌های تلگرام هم گزینه خوبی برای باخبر شدن از این تخفیف‌هاست.

به دنبال نماد اعتماد الکترونیکی باشید :

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که از طرف مرکزی با نام توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود. اصولا هر فروشگاه اینترنتی که قابل اعتماد و موجه است، باید و حتما این نماد را بر روی صفحه اصلی خود داشته باشد.


نظرات (۱۷)

واقعا نکات خوبی بود :)
پاسخ:

خیلی خوب :)
۱۶:۰۶
مطلب خوبی بود
ممنون
پاسخ:

تشکر
۱۶:۰۷
کاش همه رعایت کنن
پاسخ:

بله :)
۰۰:۲۴
مرسی از مطلب , واقعا هم گرفتاری روزانه زیاده و هم وقت کم شده ...
پاسخ:

خواهش میکنم، بله :)
۲۰:۳۷
👌
نکات خیلی خوب بود..!
پاسخ:

:)
۱۱:۴۶
خیلی خوب
پاسخ:

:)
۱۳:۴۳
از کجا معلوم شایدم بشه
بخوانید.حتماااا بخوانید:)
پاسخ:

امیدوارم این پاسخم رو امشب نخونی، چون احتمالا دلت بگیره...
آخه آقای نادر ابراهیمی چند ساله که در بین ما نیستن...
حتما سعی میکنم انتخاب کنم و بخونم :)
۰۱:۳۰
مرسی بابت راهنماییتون ببخشید که وقت نشده بود بهتون سر بزنم
پاسخ:

خواهش میکنم، ممنون که توجه داشتین و بازم اومدین :)
۰۰:۳۹
ممنون نکات خوبی بود
اگه دوست دتشتید به وب من هم سر بزنید
پاسخ:

ممنون
باشه حتما :)
۱۱:۱۸
خعلیم خوب:)
پاسخ:

:)
۱۶:۲۱
چ نکات خوبی :)
پاسخ:

خوشحالم که مفید بوده :)
۲۲:۳۸
فوق العاده بود ممنون
پاسخ:

خواهش میکنم
۱۸:۴۱
خیلی عالی بود ممنون
عالی بود تشکر :)
پاسخ:

خواهش میکنم ممنون از حضورتون
۱۳:۳۰
سلام وب عاالی داری مییسیی از دنبال کردن وبم
موفق باشی😃
سلام
بیــــــــــــست

بعضی از سایت ها جوابگو نیستن، زمانی که بخوایم خرید کنیم
من سعی می کنم به اینماد توجه کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه