توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

درست کردن و بافت مو برای خانم‌ها به سناریویی گاها جذاب و گاهی خسته کننده تبدیل شده است. آن‌دسته از خانم‌هایی که روزانه موهای‌شان را درست می‌کنند به‌دنبال راهی هستند تا مدت زمان کمتری را صرف این کار کنند. اما این موضوع شاید برای دخترخانم‌ها شرایط متفاوت‌تری داشته باشد. چراکه دختر خانم‌های جوان می‌توانند باعلاقه ساعت‌ها را صرف بافتن و درست کردن موهای‌شان نمایند. در اینجا تعدادی ‌از ساده‌ترین و جدیدترین مدل‌ بافت مو را برای‌تان آورده‌ایم که هم یادگیری آن‌ها آسان است و هم این‌که می‌توانید در عرض چند دقیقه موها را به زیباترین شکل ممکن بیارایید.

 

مدل بافت مو 7

یکی‌از ساده‌ترین روش‌ها برای بافت مو که ظاهری فوق‌العاده نیز به شما خواهد داد. تنها کافی است انتهای موها را به شکل نیم‌دایره در پشت سرتان ببافید.

 

مدل بافت مو 6

موهای‌تان را از کناره‌ها جمع کرده و در بالای سرتان جمع کنید. سپس با استفاده از یک کلیپس هم‌رنگ موهای‌تان آن‌ها را در بالای سر محکم نمایید.

 

مدل بافت مو 5

در این مدل ابتدا موهای‌تان را به حالت فر درآورید و سپس موها را از طرفین در پشت سر جمع کرده و آن‌جا ببافید. می‌توانید از چند گیره نیز برای محکم نگه داشتن موها استفاده کنید.

 

مدل بافت مو 4

یکی‌از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین مدل‌های بستن مو که می‌تواند ظاهری متفاوت به شما نیز ببخشد. این مدل برای مهمانی‌ها و مراسمات عروسی نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

مدل بافت مو 3

ابتدا موها را شانه کرده و با حالت صافی در پشت سر جمع کنید. سپس انتهای موها را به داخل برگردانده و با استفاده‌ از گیره‌ای همرنگ مو آن‌ها را محکم نمایید.

 

مدل بافت مو 2

یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها بستن مو که مورداستفاده بسیاری از بازیگران نیز قرار گرفته است. در این مدل موها را از قسمت میانی پشت سر جدا کنید و به بالای سرتان بیاورید. سپس در آن‌جا با گیره محکم نمایید.

 

مدل بافت مو 1

در این مدل بافت مو ابتدا موها را از طرفین جمع کرده سپس در پشت سر یک دسته از موها را از روی دیگری عبور دهید و سپس دو دسته را ببافید.

محصولات مرتبط


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه