توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

ادکلن های کلاسیکی که هر مردی باید داشته باشد

ادکلن هایی که واقعا مناسب آقایان باشند و بهترین رایحه را داشته باشند، حقیقتا به ندرت پیدا می شوند. در این مطلب قصد داریم ما را با برترین ادکلن های کلاسیک مردانه آشنا کنیم.

- Christian Dior Eau Sauvage

این ادکلن تند و خوشبو در سال 1996 تولید و به بازار عرضه شد. این ادکلن با وجود گذشت سال ها، همچنان از رقیبان مدرن و جدید خود عقب نمانده و به رقابت می پردازد. رایحه ادکلن Christian Dior Eau Sauvage از محبوبیت بسیاری در میان خانم ها برخوردار است.

ادکلن مردانه Christian Dior Eau Sauvage

تبلیغاتی

- Hermes Terre d’Hermes

این مدل، یکی از بهترین ادکلن های تولید شده برای مردان تا به امروز است و همواره در میان برترین ها قرار گرفته است. این رایحه خاکی و چوبی تند در ترکیب با رایحه های میانی مانند گریپ فروت، فلفل صورتی، گل شمعدانی، سدر و گیاه خس خس، جنس مردانه آن را به خوبی نشان می دهد. این ادکلن مناسب استفاده در بیرون از محیط های بسته مانند منزل و دفتر کار است.

ادکلن مردانه Hermes Terre d’Hermes

- Creed Green Irish Tweed

Creed Green Irish Tweed را می توان یکی از معروف ترین رایحه های ادکلن نامید. رایحه برگ سوسن، چوب صندل و زنبق این ادکلن دارای طرفداران زیادی در میان بازیگران مرد هالیوود است.

ادکلن مردانه Creed Green Irish Tweed

- Aramis Classic

 آرامیس کلاسیک عطری مردانه است که در سال 1964 از آن رونمایی شد. این ادکلن هم اکنون در بیش از 120 کشور به فروش می رسد. عطر آشنای این ادکلن ترکیبی از نت های اصلی مرکبات، ترنج، مریم گلی، چوب صندل و چرم است. نت های میانی این ادکلن را رایحه هایی چون گلسنگ، انواع گل ها، ادویه جات، صمغ رزینی، خس خس ، نعناع هندی و چوب سدر تشکیل می دهند.

ادکلن مردانه Aramis Classic

- Acqua di Parma Colonia

این ادکلن کلاسیک، القاب بسیاری را مانند ماندگاری و طول عمر را به دوش می کشد و به یکی از بزرگ ترین نشانه ها برای اعتماد به تولیدات ایتالیایی بدل شده است. از Acqua di Parma Colonia در سال 1916 رونمایی شده است. تن اصلی رایحه این ادکلن ترکیبی از خانواده مرکبات سیسیلی و گل هربی است. هنگامی که روی دست زده می شود، رایحه گیاه خس خس، چوب صندل و نعناع از آن منتشر می شود. این رایحه بی نظیر، صبح تا شب بر روی بدن شما خواهد ماند.

ادکلن مردانه Acqua di Parma Colonia

تبلیغاتی

- Boss Bottled

این ادکلن مردانه با عطر ملایم وانیل و رایحه چوب مردانه، قطعا یکی از بهترین تولیدات در دنیاست. می توان این ادکلن را یک برنده بزرگ در دنیای عطر و ادکلن دانست. تا به امروز، 70 میلیون شیشه از این ادکلن در سرتاسر دنیا به فروش رفته است.

ادکلن مردانه Boss Bottled

- Giorgio Armani Aqua di Gio Pour Homme

این مدل یکی از ادکلن های مردانه است که می توان آن را به عنوان هدیه به دوستان و آشنایان تقدیم کرد. عطر تلخ و در عین حال شیرین این ادکلن آن را از دیگر مدل ها بسیار متمایز کرده است. نت میانی نعناع هندی، چوب سدر و گل سنگ این ادکلن آن را برای استفاده هم در روز و هم در شب مناسب ساخته است.

ادکلن مردانه Giorgio Armani Aqua di Gio Pour Homme

محصولات مرتبط

Emper Memories ادکلن  Guilty Black Lalique Le Parfum ادکلن  A * Men ادکلن Now For Him ادکلن 1 million Emper Qubism ادکلن Now for her Emper Noir De MaximaLalique Encre Noire

نظرات (۳)

خوب مسئله ی پولش هم هست خو .
یعنی وقتی گرون باشه ادم میلی به خریدن ادکلن نداره .
شما خیلی چیزای توپ معرفی می کنید
موفق باشید
پاسخ:

مرسی
همچنین :)
۱۱:۱۶

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه