توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

دامن بخشی از لباس زنانه است که بسیاری از زنان به پوشیدن آن تمایل دارند در واقع از آن دست لباس‌هایی است در کمد هر خانمی  پیدا می‌شود؛ زندگی مدرن و پرشتاب امروزی باعث شده تا مردم بیشتر به استفاده از شلوار روی بیاوردند و  فقط در مجالس و میهمانی‌ها از دامن استفاده می‌کنند؛ از آنجا که دامن لباس فاخرتری برای خانم‌ها است هنرمندان هم سعی دارند با این سبک پوشش  در مراسم‌های رسمی حاضر شوند؛ بیانسه از جمه هنرمندانی است که برای جذابیت بیشتر از دامن استفاده می‌کند. مهناز افشار، کتایون ریاحی و شقایق فراهانی نیز از جمله بازیگرانی بودند که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با دامن در جشنواره ظاهر شدند. در این گزارش می‌خواهیم به انواع دامن‌ها بپردازیم؛ دامن‌هایی که بازگشت‌شان به پوشش خانم‌ها، دست کم در مجالس و در خانه، می‌تواند هم سنتی پسندیده را احیا کند و هم برای پوست و اندام‌شان مفید فایده باشد.

دامن‌ها از نظر شکل کلی به سه دسته راستا، کلوش و خمره‌ای تقسیم می‌شوند اما از همین سه مدل کلی با تغییراتی جزیی، انواع دامن‌ها تولید می‌شوند. برای هر خانمی بهتر است که با این خانواده جذاب آشنا شود.

مثل پری

این مدل یکی از سخت‌ترین دامن‌هاست که فقط برای برنامه‌های رسمی مثل عروسی به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل دامن به دلیل شباهتی که به لباس کارتون پری دریایی دارد، به همین نام شناخته می‌شود. دامن پری دریایی برشی تنگ دارد که در پایین پا، گشاد می‌شود.

تنگ وساده

ساده‌ترین مدل دامن، دامن‌های راستا تنگ هستند که پیشنهاد می‌کنیم هر خانمی یک نمونه مشکی آن را در کمد داشته باشد. این دامن به دلیل طراحی ساده کاربرد زیادی دارد. دامن راستا را می‌توانید با مدل‌های مختلف بلوز ساده یا طرح‌دار است کنید و با یک قطعه لباس، دنیای متنوعی برای خودتان بسازید.

انبوه چین

دامن پلیسه با انبوه چین‌های ریز و یک اندازه به وجود می‌آید. راحتی این مدل دامن مثال‌زدنی است اما پیشنهاد می‌کنیم خانم‌هایی که چاقی موضعی در ناحیه باسن و ران پا دارند، سراغ این مدل دامن نروند چون به دلیل وجود چین، حجیم‌تر به نظر می‌رسند

الهام از پرده

دامن‌های دراپه، مدل‌هایی هستند که با چرخش پارچه فرم دراپه روی آنها ایجاد شده است. دراپه‌ها دست طراحان را در ایجاد مدل‌های مختلف باز می‌گذارند ولی درگروه دامن‌های فانتزی قرار می‌گیرند که برای تمام موقعیت‌ها پیشنهاد نمی‌شوند. امسال دامن‌هایی که ترکیب دراپه و نامتوازن بودند، رونق چشمگیری پیدا کردند.

مناسب برای هر اندامی

دامن فون، از نظر برش یکی از ساده‌ترین مدل‌هاست؛ دامنی که از کمر هر چه به سمت پایین می‌رود با شیب ملایمی گشاد می‌شود. این دامن به دلیل نه تنگ و نه گشاد بودن آن، مدل پرکاربردی است که به درد تمام خانم‌ها با هر اندامی می‌خورد. دامن فون می‌تواند با قد کوتاه، متوسط یا بلند باشد

زیبایی در عدم تعادل

بهترین اسم برای این مدل دامن، «نامتوازن» است. دامن‌هایی که پشت و جلو آن ارتفاع متفاوتی دارند. این دامن در گروه مدل‌های فانتزی قرار می‌گیرد که استفاده از آن را برای ‌میهمانی و دورهمی‌های خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم و برای موقعیت‌های رسمی یا پوشیدن زیر پالتو و مانتو سراغ این مدل نروید.
مدآنلاین

محصولات مرتبط

 

نظرات (۱)

اتفاقن من اصلن دامن ندارم!

چقدر بعضی قیمتات بالاست!
من خیلی از این اجناسو میتونم تو شهر خودم ارزون تر بخرم!چه کاریه خب!خخخ!
باید اجناس اینتنتی که کیفیت  جنس و رنگش معلوم نیست با قیمتایی مشابه بازار یا ارزونتر ارائه بشن!اینطوری اعتماد کمتر میکنن و خریدت کمتر میشه!

انقد از تجارت الکترونیکی خوشم میاد ولی راه و چاهشو بلد نیستم!
پاسخ:

چرا؟

چی بگم... راستش قیمت ها به نسبت کیفیت جنساست. حتما هستن جنساییکه قیمت پایین دارن و توی نت هم زیاده و البته توی همین سایت شیکسون هم جنسای درجه 2 هست که قیمت مناسبی دارن و البته درجه 2 یا درجه 1 بودنشون در توضیحاتشون اومده... :)

شروعش کاری نداره، حتی میتونید بدون هیچ هزینه ای شروع کنید، اما برای موفقیت باید به قول خودتون راهو چاهشو بلد بود.(ماهم فقط بازایابی میکنیم ;-) )
۲۰:۵۹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه