توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

بانوی ایرانی؛ پاسدار سنت و زیبایی ایران

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

محصولات مرتبط

مانتو مخمل خالدار مانتو جلو زیپ دار مانتو طرح دار یقه انگلیسی مانتو کت مخمل مانتو دو تکه روسری گرافیکی طرح 290 روسری ترمه طرح 297 مانتو طرح کت سوئیسی روسری گرافیکی طرح 285روسری گرافیکی طرح

نظرات (۴)

سلام سال نو مبارک خداقوت می گم بهتون سایت بسیار جالبی دارید.
ولی من وقتی  این یکی پست را  دیدم جا خوردم
این خانم چرا چشاشو اینجوری بسته؟!!!ببخشیدا آدم حس می کنه طرف یه چیزی زده بالا الان تو توهمه :D
لباساش خیلی یه جوریه! :( من که اصلا حس ایرانی بودنش بهم دست نمی ده.
فقط پس زمینه اش کار هنر ایرانه. 
چه بدونم این نظر بنده ی حقیره :) 
بازم ممنون از سایت خوبتون. موفق باشین :)
پاسخ:

سلام سال نو شما هم مبارک ، مرسی ^_^
جدی؟ :))
آره یکم چون شکل و طرح جدید و خاصی داره از سنتی بودن متفاوت شده :)
مرسی شما هم موفق باشید و سربلند :)
۰۹:۳۹
به نظر من پوشش مناسب و با حجاب از مد گرایی قشنگتره .
آره بانوی ایرانی باید نماد سنت و دین باشه
پاسخ:

بله پوشش باید مناسب باشه...البته خیلی قدیمی و عقب مونده هم دیگه کسی استفاده نمیکنه :)
۱۳:۲۳
ببخشیدا 
ولی این مدل هاتون به درد یه بانویی ایرانی نمیخورها
پاسخ:

چرا؟
شبیه همون پوشش های سنتی و قدیمی ایرانیه که :)
۱۸:۳۰
خب طرحاتون جالب و زیبا بودن و این زوق وسلیقه شما میرسونه ادم نمی تون این رو آنکار کنه !ولی من که یه بانوی ایرانیم با توجه به دینم همچین پوشش رو.برای خودم نمی پسندم.به امید اینکه دفعه بعد که از طرحاتون دیدن میکنم یه چیزی که برای من مناسب باشه هم بینشون ببینم
پاسخ:

خیلی ممنون از نظرتون. البته این طرحها کار طراحهای لباس هست که این خبر هم فقط بازنشر بود :)
ولی تاحدودی مواففم باهاتون :)
۱۷:۲۴

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه