توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

درد دل‌ها و ناگفته‌های عجیب زیباترین زن 2016

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ

طرفداران سریال محبوب و همچنان در حال تکرار «دوستان» چهره و نام این ستاره عالم سینما و تلویزیون را خوب به یاد دارند. بله صحبت از «جنیفر آنیستون» است که امسال از سوی نشریه «پیپل» به عنوان «زیباترین زن جهان» انتخاب شده است. نشریه پیپل در رابطه با جنیفر آنیستون می‌نویسد: «با اینکه او یکی از زیباترین ستاره‌های هالیوودی است اما همچنان بی ادعا و فروتن است». او در این رابطه به مجله پیپل می‌گوید: «وقتی این خبر را شنیدیم هیجانی از نوع شور و حال نوجوانی مرا فرا گرفت».

ورزش و رژیم‌های درست غذایی رمز سلامت

او ادامه می‌دهد: «در بیست سالگی هر کاری که بخواهی می‌توانی انجام دهی و توجه به سلامتی خیلی اهمیتی ندارد اما به یکباره به خود می‌آییم و از یک بی‌توجهی محض ناگهان به فکر چگونه خوردن و مراقبت از بدن خود می‌افتیم ». او عقیده دارد که بهترین احساس را زمانی دارد که سالم و قوی است. این ستاره 47 ساله زمانی به فکر مراقبت از اندام خود افتاد که در شروع حرفه بازیگری یکی از کارگزاران هالیوودی او را «بیش از حد چاق» خطاب کرده بود. او می‌گوید در آن زمان میلک شیک و سیب‌زمینی سرخ شده همیشه با او همراه بود و این حرف نه چندان محترمانه باعث شد که از آن روز به بعد به درست خوردن بیشتر اهمیت بدهد. او در سن 47 سالگی هنوز هم شش روز در هفته به مدت یک ساعت  ورزش می‌کند و مراقب رژیم غذایی خود است. البته این حرف بدین معنا نیست که از چیپس و گواکامولی-سس ساخته شده از آوکادوی له شد و چاشنی‌های مکزیکی- و پاستا کاربونارا که همسرش جاستین ترو متخصص پخت آن است بگذرد. او اعتدال را بهترین شیوه برای حفظ سلامت می‌داند و تصویر او بر جلد مجله پیپل سند محکم این قضیه است.

ازدواج موفق دلیل شادابی

جنیفر آنیستون زمانی به واسطه ازدواج با برد پیت همیشه در صفحه اول مجلات و نشریات زرد و غیر زرد قرار داشت و همه نشریات آنها را زوج رویایی تصور می‌کردند. پنج سال بعد از آن نیز بواسطه طلاق از او دوباره با شایعات و حرف و حدیث‌های فراوان در رابطه با دشمنی جدی میان او و همسر فعلی برد پیت، آنجلینا جولی نام و تصویرش دوباره همان مجلات را رنگین کرد. او این روزها دوران خوبی را سپری می‌کند و ازدواجش در سال 2015 با «جاستین ترو» بازیگر و فیلمنامه‌نویس این طور که به نظر می‌رسد  و خود او می‌گوید واقعا موفقیت‌آمیز بوده است. جنیفر در رابطه با زندگی زناشویی به نشریه پیپل می‌گوید: «جاستین همیشه باعث خنده من است، او استعداد بی نظیری دارد و مرد بسیار خوبی است».

آنیستون زیبایی را چگونه تعریف می‌کند؟
اعتماد به نفس درونی، صلح، دوستی و مهربانی و زندگی خوب کلماتی است که برای جنیفر آنیستون معنای زیبایی می‌دهد. به چالش‌کشیدن زندگی و عدم شرمساری از چیزهایی که باب میل و سلیقه آدمی پیش نمی‌رود اما احساس می‌کنی که باید اینچنین باشد و احساس شکست نداشتن از حرف‌های بی‌دلیل مردم و منتقدین جملاتی است که زندگی امروز جنیفر آنیستون را تفسیر می‌کند.

نابرابری از نوع هالیوودی

بله 26 سال طول کشید تا یک خانم 50 ساله –ساندرا بولاک در سال گذشته – و یک سال پس از آن جنیفر آنیستون 47 ساله بر روی جلد مجله پیپل قرار بگیرند، اما این اتفاق در سال 1989 برای«شون کانری» اتفاق افتاد و او در آن زمان 59 ساله و یک پیرمرد کامل بود. انتخاب جنیفر آنیستون در نزدیکی 50 سالگی به عنوان زیباترین زن سال با اینکه جای خوشحالی دارد اما دوباره حرف‌های پیرامون نابرابری زن و مرد در هالیوود را به بحث روز نشریات تبدیل کرده است. البته نابرابری‌های نژادی را نیز نباید فراموش کنیم، در فهرست خانم‌های دارنده این مقام تنها سه چهره رنگینپوست و در میان آقایان تنها یک چهره رنگینپوست تا به امروز این افتخار را به دست آورده‌اند.

برندگان پیشین زیباترین زن سال

در فهرست بلند بالای مجله پیپل نام‌های آشنایی به چشم می‌خورد و برخی از آنها بیش از یک بار در این فهرست جای گرفته‌اند. از دو نام گفته شده که بگذریم، لوپیتا نیونگو، گوئینت پالترو، بیانسه، جنیفر لوپز، جولیا رابرتز، کریستینا اپلگیت، کیت هادسون، درو بریمور، آنجلینا جولی، هالی بری، نیکول کیدمن و بسیاری دیگر از چهره‌های آشنا حداقل یکبار چهره خود بر جلد این مجله دیده‌اند.
هفته نامه «پیپل» پرخواننده‌ترین مجله آمریکایی است و درآمد تبلیغات آن در سال 2011 نزدیک به یک میلیارد دلار بوده که بیشترین میزان درآمد تبلیغاتی در میان مجلات آمریکایی است. پنجاه درصد این هفته‌نامه اخبار و شایعات مربوط به چهره‌های مشهور و سلبریتی‌ها است و نیمی دیگرش اخبار اجتماعی با تمرکز بر  رموز موفقیت‌ها و شکست افراد و اخباری از این دست و البته تبلیغات را شامل می‌شود.

منبع: مدآنلاین


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه