توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من
ده نمونه از گران ترین کفش های زنانه ی جهان در 2015

کفش‌ها همانند لباس‌ها از اساسی‌ترین لوازم و وسایل مورد نیاز در میان مردان و بویژه خانم‌ها  می‌باشند. کفش‌های زنانه و مردانه هرکدام دارای ویژگی‌ها و برندهای تجاری خاص خود می‌باشند. برندهای کفش‌های زنانه رایج‌تر از برندهای کفش‌های مردانه می‌باشد به همین دلیل تولیدکنندگان، کفش‌های زنانه را شیک‌تر ، ظریف‌تر و جذاب‌تر تولید می‌کنند.
این کفش‌های زنانه در رده گران‌قیمت‌ترین به شمار می‌آیند و این بدلیل سنگ و یا الماس گران قیمتی می‌باشد که در ساخت آنها بکار رفته است و آنها را به کفش‌های منحصر به فردی تبدیل نموده است.
در اینجا ما به معرفی با کیفیترین  و گران‌قیمت‌ترین برند های کفش‌های زنانه در سراسر جهان می‌پردازیم.

10: Diamond Dream Stilettos by Stuart Weitzman -  $500,000

یکی از گران‌قیمت‌ترین کفش‌های زنانه Diamond Dream Stilettos   است . که توسط طراح مشهور Stuart Weitzman تولید شد و   Anika Noni Rose  مشهور آن را برای مراسم اسکار استفاده کرد. این کفش دارای ارزشی به مبلغ 500،000 $ می‌باشد .  در نوک این کفش  الماس 1420 عیار ِ روکش‌دار ِپلاتین مانند بکار رفته که آن را  بسیار شیک و زیبا کرده است. دو نوار الماس مانند در بالای کفش قرار دارد و در سرتاسر انگشتان پا دو بند نقره‌ای رنگ قرار می‌گیرد که آن را به کفشی زیبا و جذاب برای خانم‌ها تبدیل نموده است.

9: Ruby Slippers by the ‘Wizard of Oz’ - $612,000

طرح این نوع کفش مانند کفش راحتی می‌باشد . در طراحی این نوع کفش از الماس یا سنگ‌های گران‌قیمت خاصی استفاده نشده است و تنها دارای پولک‌های قرمزی در سرتا سر کفش و سه مهر براق و درخشان بر روی کفش  می‌باشد. اساسا تهیه این نوع کفش راحتی مقرون به صرفه نمی‌باشد و تنها دلیل گران بودن این نوع کفش آنست که شخصیت‌های محبوب در فیلم‌ها معمولا از این نوع کفش استفاده می‌کنند. این کفش دارای ارزشی به مبلغ $ 612،000  و به عنوان گران‌قیمت‌ترین کفش‌های زنانه جهان می‌باشد.

8: Marilyn Monroe by Stuart Weitzman - $ 1 Million

این نوع کفش توسط Stuart Weitzman طراحی شد که جز کفشهای لوکس و گران‌قیمت در جهان با ارزشی به مبلغ یک میلیون دلار شناخته شده است. کفشMarilyn Monroe برای اولین بار بر روی یک فرش قرمز رنگ به مبلغ یک میلیون دلار به حراج گذاشته شد. وRegina King  در سال 2005 در مراسم اسکار از این نوع کفش استفاده کرد .  این نوع کفش با پارچه ساتن گل رز مانند به همراه یه دسته سنگ کریستال درخشان بصورت ظریف و زیبا تزیین شده است.

7: Retro Rose Pumps by Stuart Weitzman - $1 Million

کفش Retro Rose pumps توسط Stuart Weitzman مشهور طراحی شد . این کفش جز با کیفیت ترین و مشهور ترین کفش ها می باشد که قابل استفاده در همه جا  باشد. آنچه که این کفش ها را جذاب و زیبا ساخته است الماس زیبای 100 عیاری است که در آن بکار رفته است. بانوی زیبای هالیوودیDiablo Cody  برای دریافت اسکار 2008 خود از این کفش بر روی فرش قرمز رنگ استفاده کرد که این نوع کفش را به گران قیمت ترین کفش در سرتاسر جهان تبدیل نمود.

6: Platinum Guild stiletto by Stuart Weitzman - $1.09 million

این کفش، کفشی بسیار زیبا ، شیک و پر زروق وبرق است که توسط Stuart Weitzman طراحی شده است . Platinum guild stilettos برند تجاری کمیابی است که کفش‌هایش دارای تسمه‌های چرمی پلاتین مانند و الماس های روکش دار 464 عیار بر روی تسمه‌ها می‌باشد. تسمه‌های پلاتینی  بکار رفته این کفش‌ها را به گران‌قیمت‌ترین کفش‌های جهان تبدیل نموده که دارای ارزشی به مبلغ $ 1،090،000 می‌باشند. الماس بکار رفته در این کفش‌ها به راحتی قابل استفاده می‌باشند و در صورتی که برای مجالس غیررسمی تمایلی به استفاده از آنها نداشتید می‌توانید این الماس‌ها را از روی کفش‌ها بردارید. پلاتین‌های بکار رفته در کفش‌ها دارای طرح خاصی می‌باشند . Laura Harring در شب اسکار خود این کفش را استفاده کرد.

5: Ruby Stilettos by Stuart Weitzman - $1.6 Million

کفش Ruby Stilettos توسط Stuart Weitzman  به ارزش مبلغ $1.6  میلیون دلار طراحی شد.  این کفش جزء محبوب‌ترین و گران‌قیمت‌ترین کفش‌ها می‌باشد. طرح بکار رفته در این کفش ساتن قرمز رنگ در کف آن و 600 یاقوت قرمز رنگ که دارای وزنی حدود 1 پوند  می‌باشند.  جذابیت ، زیبایی و گران‌قیمت بودن این نوع کفش بسیار آشکار است. هنوز هیچ فرد مشهوری این کفش را نپوشیده است.

4: Cinderella Slippers by Stuart Weitzman - $2 Million

کفش Cinderella Slippers از  جنس پلاتین نقره‌ای رنگ  و دارای 565 گرم طلای 55 عیار می‌باشد که به صورت نواری در اطراف کفش  قرار گرفته‌اند. این کفش جزء  جدیدترین و حیرت‌انگیزترین کفش‌هایی است که توسط  Stuart Weitzman طراحی شد و مورد توجه خانم‌ها قرار گرفت. این کفش دارای مبلغی به ارزش 2 میلیون دلار  می‌باشد .  Alison Krauss در سال 2004 برای دریافت جایزه اسکار خود از این کفش استفاده کرد و این بانو این کفش را در جرگه گران‌ترین و مشهورترین  کفش‌های جهان قرار داد.

3: Tanzanite Heels by Stuart Weitzman - $2 Million

این برند کاری گروهی قابل توجهی از  Weitzman و Eddie Le Vian طراح مشهور جواهر می‌باشد  که زیباترین و گران‌قیمت‌ترین کفش‌های زنانه را به ارمغان آوردند.  جنس این کفش از چرم نقره‌ای رنگ است و دارای یک مچ بند مخصوص پا در پشت کفش می‌باشد که طرح آن شبیه گردن بند است. پابند این کفش  با الماس 28 عیار  و سنگ زیبای آبی رنگ 185 عیار پوشیده شده و قیمت آن مبلغی به ارزش 2 میلیون دلار می‌باشد.

2: Ruby Slippers by Harry Winston - $3 Million

کفش Ruby Slippers توسط Harry Winston طراحی شد، این طرح برگرفته از طرح Dorothy’s Ruby می‌باشد. در طرح این کفش از جواهرات سنگین استفاده شده و هنرمندان مشهور نیز از این کفش استفاده می‌کنند. Winston این کفش را به یکی از هنرمندان مشهور تقدیم نمود. شایان ذکر است که بگوییم در طرح این کفش یاقوت‌هایی به ارزش 1350 عیار و الماس 50 عیار همراه با سنگ‌های زیبا بکار رفته که آن را به گران‌قیمت‌ترین کفش جهان تبدیل نموده است . 

1: Rita Hayworth heels by Stuart Weitzman - $3 Million

Rita Hayworth heels کفش زنانه پاشنه داری است که  توسط Stuart Weitzman طراحی شد. این کفش دارای طرح منحصر به فردی است که در ساخت آن از سنگ‌هایی مانند یاقوت سرخ و الماس استفاده شده است. قسمت پنجه‌ی پای این کفش بصورت باز و بقیه قسمتهای انگشتان بصورت پوشیده ساخته شده است. این کفش را نخستین بار Rita Hayworth در فیلم Shawshank Redemption به همراه دختر شاهزاده ، بانو Yasmin Aga Khan استفاده کرد. این کفش زیبایی خاصی دارد و در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده می‌باشد. قیمت این کفش که در مراسمات زیادی توسط افراد مشهور استفاده شده است ، 3میلیون دلار می‌باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه