توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

راهنمای انتخاب کفش ورزشی مناسب

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ب.ظ

خرید کفش ورزشی با ویژگی‌هایی که بتواند نظر ما را به خود جلب کند، دیگر به یک چالش تبدیل شده‌است. چالشی که با کمی دقت می‌تواند به خریدی دلچسب بدل شود. کمپانی‌های تولید پوشاک ورزشی سال‌هاست کفش‌های ورزشی را به صورت کاملاً تخصصی برای هر ورزش طراحی می‌کنند. کفش‌های راحتی، مخصوص دویدن، نرمش، تنیس، فوتبال، بسکتبال و حتی ورزش‌های آبی از جمله این‌ها هستند.

running-shoes

کفش‌های کژوال برای استفاده شبانه روزی!

اگر برای مدت زمان زیادی مجبور به پوشیدن کفش هستید، کفش‌های کژوال بیشتر به کار شما می‌آید. عموماً این کفش‌ها وزن سبکی دارند و کفی آن‌ها با حالت ارتجاعی، پس از چند دقیقه قالب پای شما را به خود می‌گیرد و همین حس راحتی بیشتری به شما القا می‌کند. در کفش‌های راحتی از رویه‌های مشبک نیز استفاده می‌شود (نه در تمام موارد)، که این نوع از رویه باعث می‌شود هوا در داخل کفش جریان بیشتر و مستمری داشته‌باشد.

kaj kaj2 kaj3

 رانینگ؛ غول‌های پر زرق و برق

اوج تبلیغات کمپانی‌های تولید پوشاک ورزشی روی کفش‌های مخصوص دویدن یا همان رانینگ است، جایی که این شرکت‌ها سالانه اوج نبوغ و خلاقیت خود را در طراحی و تولید این کفش‌ها به رخ می‌کشند. اما تمام این کمپانی‌ها در طراحی کفش‌های رانینگ نقاط اشتراکی دارند که لازمه این نوع کفش است. مهم‌ترین قسمت کفش‌های مخصوص دویدن، پنجه و پاشنه آن است که می‌بایست از فوم برای ضربه‌گیری استفاده شود. وزن سبک و انعطاف پذیری نیز در مراحل بعدی اهمیت قرار دارند. در مجموع اگر می‌خواهید کفشی مخصوص دویدن انتخاب کنید، حتماً بیشتر تمرکز خود را بر زیره کفش معطوف کنید.

همچنین برخی شرکت‌ها کفش‌های تریل برای استفاده روی سطوح ناهموار طراحی کرده‌اند که زیره‌ای متفاوت دارند. در قسمت زیره این کفش‌های آج‌هایی افقی و عمودی طراحی می‌شود تا استفاده از آن روی سطوح ناهموار را آسان‌تر کند.

1 ca9718_1

reebok

کفش‌های ترینینگ؛ سبک، ساده و انعطاف پذیر

انعطاف پذیری حرف اول و آخر را در کفش‌های مخصوص نرمش می‌زند. در طراحی و تولید کفش‌های ترینینگ همواره تلاش می‌شود از زیره بسیار منعطفی که غالباً از جنس EVA یا همان پلاستیک طبیعی تقویت شده با گوگرد است، استفاده شود. رویه مشبک و همچنین استفاده از فوم کربن در لایه میانی زیره کفش، از دیگر مواردی است که در تولید این کفش‌ها رعایت می‌شود. همانطور که از نام کفش بر می‌آید، برای ورزش‌های سبک و نرمش مناسب هستند و البته اغلب آن‌ها با بهره‌گیری از زیره Non Marking ورزش روی سطوح PVC (کفپوش سالن‌های ورزشی) را راحت‌تر می‌کند.

tr2 tr3

tr

حال که با ویژگی‌های کلی کفش‌های ورزشی آشنا شدید، نیازها و توقع‌های خود از یک کفش ورزشی را بار دیگر مرور کنید، آیا می‌خواهید ساعت‌های طولانی قلب دوم را در کفش نگه دارید؟ یا برای دویدن و نرمش کفش مناسب می‌خواهید؟ کافیست با دقت، ویژگی‌های کلیدی کفش‌ها را بررسی کنید و برای صرفه جویی در زمان و همچنین اطمینان خاطر از اصالت کالا، می‌توانید مجموعه کفش‌های شیکسون را کنکاش کنید. و اگر به دنبال انتخاب میان برندهایی مثل نایکی، آدیداس، پوما، ریباک و … هستید، مطلب بعدی را از دست ندهید.

محصولات مرتبط


نظرات (۲)

ممنونم ازتون

عیدتون مبارک
پاسخ:

خواهش میکنم

مرسی همچنین :)
۱۸:۰۷
با تشکر از سایت خوب shixon خیلی مطلب آموزنده و مفیدی بود.
پاسخ:

خواهش میکنم،
سایت بسیار زیبایی دارید شما :)
۱۸:۲۰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه