توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

طراحی ناخن، انقلابی غیر قابل توقف

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ

طراحی ناخن، انقلابی غیر قابل توقف

طراحی ناخن به تازگی تبدیل به یک روند غیر قابل توقف شده است. این در حالیست که چیزی که به وضوح مشخص است این است که این شکل از هنر هم دستورالعمل های خاص خود را دارد و زمینه ای برای بروز خلاقیت ها را فراهم کرده است. همان طور که تکنولوژی روز، هر شخصی از جامعه را تبدیل به خبرنگاری شخصی و متخصصی همه چیز دان کرده است، طراحی ناخن هم زمینه و زیرساخت مناسبی را برای بروز احساسات و پتانسیل های هنری ایجاد کرده است، به طوری که حتی کسانی که ناخن های زیبایی ندارند، می توانند به خلق اثری خارق العاده بپردازند.

فقط این را به یاد داشته باشید، با وجود اینکه طراحی ناخن نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد اما استفاده از مشاوره های متخصصین امر می تواند شما را در خلق اثری بی نظیر یاری کند. با استفاده از راهنمایی متخصصین شما قادر خواهید بود طرح هایی سه بعدی را با استفاده از مواد گوناگون خلق کنید. با این حال، برای راه افتادن دستتان نیاز به تمرین و زمان بیشتری دارید.

امروزه طرح های مرمری ناخن طرفداران بسیاری دارند، اما این طرح چگونه به دست می آید؟ چند قطره از لاک های مختلف با رنگ های مختلف را درون کاسه آب داغ بریزید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پس از ترکیب نسبی رنگ ها (که به صورت دستی و با طراحی طرح بر روی سطح آب انجام می شود)، ناخن هایتان را روی سطح آب قرار دهید. به صورت تئوری این کار تمرین زیادی می خواهد و به این سادگی که به نظر می آید نیست.

به علاوه، بسیاری از زنان با استفاده از المان های پلاستیکی زمینه ای را فراهم می کنند تا بتوانند از مواد مختلف و وسایل تزئینی بر روی ناخن خود استفاده کنند. برای تکمیل پروسه بسیاری از متخصصان از اشعه UV و ماوراء بنفش استفاده می کنند. اگر به دنبال یک طراحی ساده بر روی ناخن خود هستید، همیشه می توانید از رنگ پایه سفید بر روی ناخن خود استفاده کنید و پیش از خشک شدن آن چند قطره لاک روی ناخن بریزید و با استفاده از استن به آن طرح و شکل دهید. این کار می تواند خالق طرح های بسیار زیبایی باشد.

همچنین، می توانید از کیت طرح های آماده ناخن استفاده کنید، مهم ترین نکته این است که از تخیل و ایده های خود بهره بگیرید. نگران این نباشید که چیزی که در نظر دارید زیادی پیچیده است، حتما راهی برای پیاده کردن هر طرحی بر روی ناخن وجود دارد. کمی زمان می برد تا با این هنر زیبا آشنا شوید ولی مطمئن باشید که این دنیای بی انتها حتما مزد تمامی زحمات شما را خواهد داد. در دنیایی که هر روزه مدل هایی می آیند و می روند، این که بتوانید طرح منحصر به فرد خود را خلق کنید مزیتی بسیار ویژه محسوب می شود.

محصولات مرتبط

انگشتر Shine انگشتر Lyda انگشتر versace نگین دار انگشتر ماه و ستاره انگشتر پروانه‌ای 8499 انگشتر 8743 انگشتر دو تیکه فیروزه انگشتر مروارید آویز دارانگشتر مروارید آویز دارانگشتر مروارید آویز دار

نظرات (۱۰)

اففففف :))
پاسخ:

:)
۱۴:۲۸
خیلیییی خوشگله
راستی کانال تلگرامم دنبال شدید من رو هم دنبال کنید
پاسخ:

:)
خوش اومدی باشه ;-)
۱۴:۲۷
خوشگلن ^__^
پاسخ:

بله بله 😍😊
۱۴:۲۸
حییییف که لاک وضو نداره!!!!! :(
پاسخ:

هوممم اینم مشکله...ولی خوب اونم لذت خودشو داره :)
۱۴:۴۴
سلام

عیدتون مبارک :)
پاسخ:

سلام مرسی همچنین :)
۱۸:۱۷
لاک ^_^
پاسخ:

:)
۱۸:۱۷
همیشه ناخونم کوتاه بوده :/ 
پاسخ:

آره اون گوشه چپِ بالا دیدم :))
۱۶:۱۴
چ قشنگ
پاسخ:

اوهوم :)
۱۶:۱۴
عاشق لاک زدنم اما حیف واسه وضو باید پاکشون کرد
پاسخ:

آره میشه گاهی امتحانش کرد :)
۰۳:۴۵
چه روش جالبی
پاسخ:

آره بابا :))
۲۰:۰۱

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه