توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

طراح ایرانی جواهرات با یک اثر کانسپت با عنوان ColorFall در جشنواره جهانی طراحی ایتالیا که به طراحی‌های برتر سال 2015 اختصاص دارد، به  عنوان برگزیده به جایزه نقره این مسابقه جهانی دست یافت.
ندا قدیر، با طراحی یک گردنبند مفهومی در مسابقه  A' Design Award 2015 در بخش Jewelry, Eyewear and  Watch Design  که با حضور طراحان برجسته‌ای از سراسر جهان برگزار شده و جمعی از برجسته‌ترین طراحان جهانی داوری آن را به عهده دارند موفق به دریافت این جایزه شده است.
 ندا قدیر فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس دانشگاه هنرهای زیبای تهران است و تاکنون درمیان برگزیدگان و فینالیست‌های مسابقات معتبر طراحی جواهرات نظیر MEJURI,JMA,SBDA در سال های 2013-2014  هم بوده است.

A’Design Award  از مسابقات معتبر طراحی بین المللی است که به صورت سالیانه در کشور ایتالیا برگزار می‌شود و هدف از آن انتخاب و معرفی بهترین طراحان، مهندسان، معماران، استودیوهای طراحی و برندهای مرتبط در سراسر دنیاست که توسط گروه منتخبی از داوران حرفه ای انجام می پذیرد.
قدیر در گفتگو با مدآنلاین فکر وایده اصلی طراحی این اثر را جدید و ابتکاری  دانست که می‌تواند تنوعی در شیوه‌های متداول پوشیدن جواهرات ایجاد کند.
وی با اشاره به این که طراحی این اثر چندین ماه زمان برده است افزود: از آنجا که طراحی این اثر طی بهار و تابستان شروع و تکمیل شد، علاقه و تاثیر من از طبیعت در رنگ‌ها و انرژی این طرح بسیار نقش داشته است.

به گفته وی  نقش طاووس در این اثر به عنوان یکی از نمادهای رنگارنگ زیبایی برای طراحان جواهر از جمله وی الهام‌بخش بوده و درنتیجه سعی داشته است تا تفسیر شخصی خودش را از فرم، رنگ و زییایی طاووس در این طرح ارائه کند.
قدیر با اشاره به کارکرد شال در این اثر هم گفت: با توجه به هدف اولیه این طرح ابتکاری، کارکرد شال در لباس شب زنانه که تاثیر زیادی در زیبایی دارد را نیز در این طرح تلفیق کرده‌ام.
وی گفت: این قطعه یکی از قطعات مجموعه جواهرات قیمتی است که در حال حاضر مشغول آماده سازی آن هستم که در آینده در قالب یک نمایشگاه شخصی به نمایش درخواهد آمد.

وی مخاطب این اثر را علاقه‌مندان  به کارهای خاص و منحصربه‌فرد و در عین حال به روز و جدید عنوان کرد.
وی درباره نامگذاری این اثر هم گفت: این نام تلفیقی از لغات لاتین color  به  معنی رنگ و fall به معنی آبشار است و به نحوه ریزش و قرارگیری شال روی تن اشاره دارد .
وی ویژگی خاص و منحصر بفرد این طرح را هم  در کارکرد پوشیدنی آن دانست و گفت: این جواهر به عنوان یک قطعه جواهر استفاده نمی‌شود بلکه در تکمیل لباس شب پوشیده شده و به عنوان بخشی از آن شمرده می‌شود.
از دیگر آثار منتخب این طراح انگشتر JellyFish است که از طرح عروس دریایی الهام گرفته است. این اثر به عنوان فینالیست در مسابقه معتبر Saul Bell Design Award  آمریکا انتخاب شده است. این مسابقه از مطرح‌ترین مسابقات بین‌المللی طراحی جواهرات به شمار می‌آید که توسط کمپانی Rio Grande  بزرگترین تامین‌کننده محصولات مورد نیاز طلا و جواهربرگزار می‌شود و هرساله طراحان بنام دنیا جزو شرکت کنندگان اصلی آن هستند.

 

منیع: مدآنلاین

محصولات مرتبط

 


نظرات (۲)

چه زیبا
قشنگن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه