توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

مدل رنگ مو سال برای سال ۲۰۱۶

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ب.ظ

رنگ مو شیکسون

موی خانم‌ها از مهم‌ترین بخش‌های آرایشی آن‌ها محسوب می‌شود و طبیعتا حساسیت بیشتری بر روی آن دارند. به لحاظ روان‌ شناسی نیز، موی خانم‌ها از جمله مواردی است که زیبایی و استایل خانم در آن بیشتر خلاصه می‌شود. تغییرات پی‌درپی و متوالی رنگ مو و حتی مدل آن دلیل جز این ندارد.

امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته، ترندها و رنگ موهای جدیدی عرضه شده‌اند که مطمئنا با توجه به جذابیت خاص آن‌ها بااستقبال روبه‌رو خواهدشد. اما فراگیر شدن آن اندکی نیازمند زمان است. مطمئن باشید این رنگ‌ها امسال مورداستفاده بازیگران و هنرمندان نیز قرار خواهد گرفت و به‌زودی جای خود را به رنگ‌های کلاسیک و سنتی خواهد داد. خالی از لطف نخواهد بود اگر به این رنگ مو سال ها توجه ویژه داشته باشید.

رز گُلد

 

یکی‌از اصلی‌ترین رنگ‌های امسال که مورداستقبال بسیاری از خانم‌ها در سراسر جهان قرارگرفته است. به‌عقیده آرایشگران این رنگ برروی موهای بلوند سریعتر جواب می‌دهد و رنگ اصلی و اورجینال رز طلایی را خواهید داشت.

 

رز گلد استاندارد

رنگ مو 3

این رنگ که برگرفته از رنگ رز گلد بیشتر برروی موهایی با سایه‌های تیره یا روشن جواب می‌دهد. اما به یاد داشته باشید که این رنگ کمی خشک است. پس یکی از محبوبترین رنگ مو سال ، این رنگ خواهد بود.

 

سرخ تیره

 

سال‌های قبل رنگ‌های متعددی از این مدل نظیر سرخ مایل به بنفش و سرخ مایل به صورتی را مشاهده کرده بودیم اما امسال سرخ تیره جای بسیار ویژه‌ای برای خود درمیان رنگ‌ها باز کرده و مطمئنا با استقبال روبه‌رو خواهدشد.

 

نقره‌ای روشن

 

نمونه‌هایی از این رنگ متالیک را در سال‌های قبل نیز مشاهده کرده‌بودیم اما امسال نقره‌ای روشن به یکی‌از ترندهای محبوب سال تبدیل شده است. برای این‌که این رنگ شما را مسن‌تر نشان ندهد، باید خودتان خلاقیت به خرج دهید و ترکیباتی به آن اضافه کنید.

 

خاکستری

 

این رنگ در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود، اما با محبوبیتی که برای خود باز کرد، مسیرش را در سال ۲۰۱۶ نیز ادامه خواهد داد.

 

بنفش

 

رنگ بنفش معمولا از ترکیب دو رنگ به وجود می‌آید و تنظیم رنگ دلخواه کمی مشکل است. اما اگر بتوانید این رنگ را داشته باشید، یکی‌از زیباترین رنگ‌ها را بر موهای‌تان تجربه کرده‌اید.

 

آبی

 

ترکیب آبی با رنگ مشکی، ترکیبی بسیار زیباست که قراراست امسال در بین رنگ موهای اصلی داشته باشیم. رنگ آبی برروی موهای مشکی بسیار عالی دیده می‌شود و نیازی به ترکیب آن با رنگ مشکی ندارید.

محصولات مرتبط


نظرات (۳)

بنفشه خوشگل تره...
مثل همیشه سایتتون عالیه
پاسخ:

ممنون :)
۱۸:۰۲
فقط یدونه از عکس ها میاد
پاسخ:

جدی؟ ایرادی نداره لینکشون، فکر میکنم به خاطر فی لتر شکن یا و.ی پ.ی اننن باشه. یه بار قطعشون کن و بعد امتحان کن :)
۲۰:۱۷
بسیار جالب بود.
بفش رو من خیلی دوست دارم.
خوشم اومد ازش.
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه