توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

مشاعره طور (1)

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

شعر  و شاعرانه

نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد
خوش ندارم، دل هر رهگذری را ببری

 

 

من نوشت: از این به بعد با پستهای "مشاعره طور" در خدمتیم 😉 .

توضیح نوشت: طبق قرار نانوشته ای شما هم قراره تک بیت ها یا شعرهای خوب و ناب رو اینجا کامنت کنید، منتظریم 😊😏


نظرات (۱۹)

:)
اینجا فروشگاه نبود؟!
پاسخ:

هم آره هم نه... :)) اجناس فروشگاه رو اینجا هم معرفی میکنیم ولی برای خرید کردن و اینها، همه لینکها به سایت اصلی داده میشن. برای همین کار وبلاگ بیشتر معرفیه اجناسه و خواستیم درکنارش برای یکنواخت نشدن و ایجاد تنوع، مطالب مختلف رو هم اضافه کنیم. :)
۲۱:۳۶
من نفهمیدم ینى چى؟؟؟
پاسخ:

یعنی اگه دوست داشتی یه شعرم میتونی توی کامنت بنویسی :)
۲۱:۳۸
یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتیم
در میان لاله و گل آشیانی داشتیم
پاسخ:

اولین نفر ^_^
ممنون :) ♥
۲۱:۳۹
مانند پلنگی که نگاهش پی ماه است،
من شهره ی شهرم به همین سر به هوایی

ابوالفضل شکیبا
پاسخ:

به همین سربه هوایی :))
عالی :)
۲۳:۴۸

یارب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست

جان ماسوخت بپرسید که جانانه کیست

پاسخ:

به به حافظ :)
مرسی ;-)
۰۰:۴۱
تا تو نگاه میکنی کار من آه کردنست 
ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است 
پاسخ:

اینو خیلی دوست دارم :)
توی برنامه مشاعره شبکه آموزش خیلی شنیدمش، عالیه ;-)
از طرف غزاله این شد دوبار مشارکت! تازه انگار حریفم میطلبه "ت" داده...😉
"ت" بدن دوستان... :))
۰۱:۳۳
ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺗﺎ ﮐـﯽ ؟
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺳﺨﺖ ﺑﺎﺷﻢ ﻭ ﺳﺮﺩ !
ﺑﺎﺭﺍﻥ ﮐﻪ ﺑــﺎﺭﯾﺪ ...... ﭼﺖﺭ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﭼﮑـﻤﻪ ......
ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺗـــﺎﺑﯿﺪ ...... ﭖﻧﺠﺮﻩ ﺑﺒﻨﺪﻡ ﻭ ﺗــﺎﺭﯾﮏ ......
ﺍﺷﮏ ﮐﻪ ﺁﻣــﺪ ...... ﺩﺳﺘمالى ﺑﺮﺩﺍﺭﻡ ﻭ ﺧﺸــﮏ .......
ﺍﻭ ﮐﻪ ﺭﻓـــــﺖ ﻧﯿﺸﺨﻨﺪﯼ ﺑﺰﻧﻢ ﻭ ﺳــــــــــﻮﺕ ..........

پاسخ:

شمشیر از رو بسته ها...شاعر...

ممنونم :)

۱۱:۴۱
ترسم از این است
که یک شب
بخواهی به خوابم بیایی
و من همچنان به یادت بیدار نشسته باشم!!
پاسخ:

چه حالی...ماندن بین خواب و بیداری...
۱۱:۴۸
جان بی جمال جانان میل جهان ندارد
هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد
پاسخ:

مرسی گندم بانو جان :)
۱۲:۲۸
دلا تا کی دراین زندان فریب این و آن بینی 
یکی زین چاه ظلمانی برون شو تا جهان بینی 

پاسخ:

اومدم دیدم، وبتو میگفتی دیگه؟ :))
مرسی غزاله ^_^
۱۳:۰۶
چیو میگفتم ؟!
پاسخ:

منظورم "برون شو تا جهان بینی" بود :))
یعنی گفتم منظور این قسمت شعر این بود که بیام وبلاگت رو (جهان) ببینم :دی
۱۳:۵۵
من الان هیچی ندارم بعد میزارممممممممممممم
پاسخ:

باشه ایرادی نداره ;-)
۱۶:۴۶
یوسف گم گشته باز اید به کنعان غم مخور

کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم مخور

خخخخخخ بهتر ازین بلد نبودم
پاسخ:

بهتر از اینم مگه داریممم :)
خیلی هم عالی :))
۱۸:۳۴
دیدار را
پلکی زدیم
اما به سینه ام
یادش به عمر نوح نشان دارد

+اسماعیل رها
پاسخ:

درکش میکنم...اما اون باور نکرد...

مرسی لِیدی ^_^
۰۱:۳۶
لایک ...

خدانکنه! ما به مرگ کسی راضی نیستیم :)

ممنونم مرسی از حضورتون... شما هم لینک و فالو شدین ✿

خیلی کار قشنگی کرده... خوش به حال ذهن خلاقش. گفتن داستان با 6 تا کلمه خیلی جالب و یکم سخته

کاش وقت داشتم من برای هرکسی که دوست داشت یه عکس نوشته یادگاری درست میکردم :)
پاسخ:

ممنون.
آره باووو منم راضی نیستم، فیلیپ کلوکه دیگه میشناسیش که (الکی مثلا دوست نزدیکمه خخخخ)

آره کارشون جالبه...شماهم درحد زمانی که داری میتونی :)
پس حالا که اصرار داری من یه متنی شعری میدم زحمتش رو بکشی دیگه چاره ای نست :دی
۰۱:۴۰
عاشق کشی ، دیوانه کردن ،مردم ازاری
یک جفت چشم مشکی و اینقدر کارایی؟
 و فکر میکنم از مهدی صادقی بود :)
پاسخ:

عالیییی ^_^
۲۳:۵۲
والاع دوست جان از اونجایی که ادمِ خسته ای هستم واستاده بود اون بیاد نیومد ش دیگه:)) خنگخ ی خولده ")
پاسخ:

آهان از اون نظر :)) خوب مدیریت نکردی پس :دی
۱۰:۴۴
@topicpost
خسته و بی رمقم قافیه را تاب نده
گل این شعر شمایید به من آب نده

اینقدر سر به هوا در دل شب راه نرو
لطف کن این همه آمار به مهتاب نده

گره از زلف خمت بر سر این شعر نریز
گیر صد پیچ به این شاعر بی تاب نده

غرق در قافیه پنجم این شعر نشو
موی خود را به پریشانی گرداب نده

از لبت وسوسه بر این شب تبدار نپاش
شور بی موقع به این جانی بی خواب نده

خسته و بی رمقم قافیه را تاب دهی
لا اقل شاعر بی حوصله را تاب نده
پاسخ:

به به خیلی خوب بود :)
۱۴:۰۶

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه