توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

مشاعره طور (2)

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

فاضل نظری

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق

وسکوت تو جواب همه ی مسئله هاست

فاضل نظری

🎈قرارمون که یادتون نرفته؟ 😉


نظرات (۱۶)

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.... 
پاسخ:

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم... :)
۰۰:۰۱
قرار چیه من تو جریان نیستم ؟:(
پاسخ:

هرکس اگه خواست میتونه یه شعر که از نظرش بهترینه کامنت کنه :)
۰۰:۰۲
بدون عشق نشان از جهان نخواهد ماند
بماند عشق ولیکن جهان نخواهد ماند
خزان عمر من آمد بهار عمر تو شد
بهار عمرِ تو هم ای جوان نخواهد ماند
پاسخ:

👌
۰۰:۰۴
نم باران،لب دریا،غم تو،تنگ غروب
دل من تنگ تو شد،کاش که پیدا بشوی
احسان نصری
پاسخ:

کاش که پیدا بشوی... :(
خیلی خوب بود مرسی ^_^
۰۰:۵۱
درد یعنی که نماندن به صلاحش باشد
بگذاری برود! آه... به اصرار خودت!
بگذاری برود در پی خوشبختی خود
و تو لذت ببری از غم و آزار خودت
اینکه سهم تو نشد درد کمی نیست ولی
درد یعنی بزنی دست به انکار خودت...

علی صفری
قصه فرهاد دنیا را گرفت ای پادشاه
دل به دست آوردن از کشور گشایی بهتر است

یک شبی مجنون نمازش راشکست...
این شعرو دوس میدارم:))
پاسخ:

منم :)
۱۳:۱۸
هر چه آید به سرم باز بگویم گذرد 
وای از این عمر که با میگذرد،میگذرد 
پاسخ:

این شعرو تازگیا دیدم، فکر کنم تو وب خودت بود :))
من از این یکی که میگه: "این نیز بگذرد" بیشتر استفاده میکردم، از وقتی این شعرو دیدم همه محاسباتم به هم ریخته :))
۱۳:۲۱
وای من دیوونه ی این آهنگ و شعرم ...
مرسی:-)
پاسخ:

^_^ خواهش میکنم...
نمیدونستم آهنگم داره، کی خونده؟ :)
۱۳:۲۲
علیرضا قربانی :-)
پاسخ:

برم سرچ کنم ببینم...مرسییی ^_^
۱۴:۰۵
منم خیلی دوسش دارم 
پاسخ:

عالیی ^_^
۱۴:۰۷
خدایا یک نفس آواز! آواز!


دلم را زنده کن! اعجاز! اعجاز!


بیا بال و پر ما را بیاموز


به قدر یک قفس پرواز پرواز!

پاسخ:

یک قفس...

ممنونم :)
۱۴:۵۴
پیش بیا ، پیش بیا ، پیشتر
تا که بگویم غم دل بیشتر
دوست ترت دارم از هر چه دوست
ای تو به من از خود من خویشتر
دوست تر از آنکه بگویم چقدر
بیشتر از بیشتر از بیشتر
پاسخ:

پیش بیا، بیشتر...

مرسی عالی بود 😍
۱۹:۱۱

خواستم منکر عشقت بشوم ، فهمیدم از ته قلب من اخبار موثق داری " می شود فاش همه آن چه میان من و تو است " که تو هم مثل خودم چشم دهن لق داری ...!!! مهدی عابدی

پاسخ:

چشم دهن لق...چه جالببب
مرسیی ^_^
۲۰:۴۱
این شعرو خیلی دوس دارم تو دفترم دارمش
عکش نوشته ش هم عالیه :)


ممنون
پاسخ:

آره خیلی خوبه...
مخصوصا نگاهش به این موضوع :)
۱۲:۰۹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه