توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

نحوهء ست کردن پیراهن وکراوات با کت و شلوار (قسمت2)

ر قسمت قبل بیشتر راجع به پیراهن سفید و نحوه ی ست کردن آن با رنگ های مختلف کت و شلوار صحبت شد . در این قسمت مدل ها و رنگ های دیگر پیراهن ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با ما همراه باشید ...

پیراهن آبی

آبی یکی از رنگ هایی است که حتما هنگام خرید پیراهن آن را مدنظر قرار دهید . زیرا با اینکه تغییری در رنگ سفید داده شده ، ولی هنوز رسمی و کلاسیک است . آبی گرمای خاصی به پوشش و تیپ شما می دهد. آبی کمرنگ خیلی بهتر است ،  زیرا راحت تر با رنگ ها و الگو های مختلف کراوات ، ست می شود. اما استفاده از آبی خیلی روشن بسیار وابسته به رنگ پوست و موهای شما است . برای آبی روشن کراوات هایی از خانواده ی آبی بسیار تیره و یا سورمه ای بسیار ظاهر کامل و شیکی به شما می دهد. همچنین می توانید الگو های تیره ی کراوات یا کراوات از جنس ابریشم قرمز یا سبز تیره برای ایجاد یک ترکیب مناسب با پیراهن آبی تهیه کنید .

پیراهن آبی و کت و شلوار طوسی

برای پیراهن آبی روشن و کت و شلوار طوسی ، حتما باید وجه تمایز روشنی بین پیراهن و کراوات خود ایجاد کنید ، بهترین راه برای ایجاد تمایز استفاده از کراوات سورمه ای است که با پیراهن آبی روشن شما ، در یک خانواده ی رنگ هستند ، و به راحتی از هم افتراق داده می شوند . از کراوات های طرحدار و ابریشمی به خاطر براقی و درخشندگی آن استفاده کنید . همچنین استفاده از رنگ های صورتی و بنفش ، بدون ایجاد خدشه در رنگبندی ، تفاوت خاصی در استایل شما ایجاد خواهند کرد .

پیراهن آبی و کت و شلوار خاکی

بهترین توصیفی که از یک کت و شلوار خاکی و پیراهن آبی می توان داشت ، بودن در یک استایل کلاسیک است . استفاده از توناژ رنگی متضاد راه محافظه کارانه ای برای حفاظت از استایل مطلوب شماست . کراوات های سرخ رنگ می توانند تغییر بزرگی در استایل شما ایجاد کنند . همچنین کراوات های طرحدار در رنگ های کلاسیک می توانند ترکیب مناسبی با پیراهن آبی شما باشد .

پیراهن آبی و کت و شلوارسورمه ای

استفاده از کت و شلوار سورمه ای و پیراهن آبی کمرنگ ظاهر متفاوتی به شما می دهد . باید به این ترکیب کراوات های طرحدار اضافه کنید . اجازه دهید ، کراوات شما با تضاد در  طرح و رنگش در مرکز دید قرار گیرد .

مدل های راه راه بسیار عالی و کلاسیک هستند. همچنین مدل های شطرنجی تیره هم بسیار خوب خواهند بود . بهترین انتخاب استفاده از کراوات  قرمز تیره است که در میان رنگ های آبی خود را به زیبایی نشان می دهد .

پیراهن صورتی

پیراهن صورتی کمرنگ شادابی خاصی به شما می دهد و رنگ کت و شلوار شما را  رنگی تر از معمول نشان می دهد . فقط مواظب باشید رنگ صورتی انتخابی شما بسیار تیره نباشد . حال برای ست کردن کراوات با این پیراهن می توانید از رنگ های سورمه ای و طوسی و قرمز قهوه ای استفاده کنید . برای ست کردن با پیراهن صورتی ، هم رنگ های متضاد با صورتی و هم شبیه صورتی کارا هستند . رنگ بنفش تیره توجه را به پیراهن صورتی شما کمتر می کند و رنگ سورمه ای تیره تمرکز را سمت پیراهن شما می برد .

پیراهن صورتی و کت و شلوار سورمه ای

پیراهن صورتی ترکیبی عالی با کت و شلوار سورمه ای پدید می آورد ،  ولی توجه کنید که استفاده از رنگ های هم خانواده با کت و شلوارتان ، برای کراوات بسیار بهتر به نظر می رسد . برای یک ترکیب مطمئن از کراوات قلاب بافی شده ی سورمه ای استفاده کنید، که همرنگ کت و شلوارتان است. حتما با طرح دار بودن کراوات تغییری در استایل خود دهید . برای این استایل صورتی متوسط هم خوب است ، ولی مطمئن باشید که رنگ کراواتتان تیره تر باشد ، سعی کنید از کراوات های راه راه استفاده کنید تا ترکیب مناسب تری ایجاد شود .

پیراهن صورتی و کت و شلوار طوسی

رنگ بنفش تیره کامل کننده ی رنگ صورتی پیراهنتان است و با رنگ طوسی کت و شلوارتان تطابق کامل دارد ، توجه داشته باشید دوخت مناسب کراوات در این استایل ، ظاهر مدرنی به شما می دهد .

پیراهن صورتی و کت و شلوار خاکی

سعی کنید از تون های رنگی گرم برای کت و شلوار خاکی استفاده کنید. رنگ قهوه ای بسیار مناسب است . رنگ قهوه ای با رنگ صورتی کمرنگ بسیار زیبا است ، ولی ظاهر شیک از برآیند همه ی اجزائی که شما می پوشید، نشأت می گیرد.

پیراهن چهار خانه

هنگام انتخاب کراوات برای پیراهن های چهارخانه، رنگ ها و طرح هایی را انتخاب کنید که متضاد رنگ پیراهن شما باشند . از رنگ هایی استفاده کنید که کراوات شما را بیشتر نشان دهد . برای پیراهن های ساده تر از کراوات های طرحدار شلوغ استفاده کنید ، فقط مطمئن باشید که کراوات شما تیره تر از پیراهن تان است، این موضوع در واقع استایل شما را متمایز جلوه می دهد .

پیراهن های راه راه

این پیراهن ها با کراوات های طرحدار و  راه راه خوب هستند . یکی از راه های خاص شدن این استایل در یک راستا نبودن خطوط پیراهن و کراوات است . زیرا در صورت هم راستا بودن جلب توجه نمی کنند. یک کراوات با راه راه ضخیم تر با یک پیراهن با راه راه نازک بسیار زیبا ست می شود . همچنین کراوات هایی با نقطه های کوچک برای ست شدن با پیراهن راه راه شما عالی هستند .

محصولات مرتبط

شلوار جین مردانه مدل 031 تاپ زنانه Bershka مدل 2654 لگینگ طرح لی مدل 05041 بادی زنانه Bershka مدل 2085 شلوار زنانه مدل 527 شلوار کتان زنانه مدل 556 شلوار کتان زرشکی  پیراهن مردانه نخی دامن زنانه Bershka مدل 0740 شلوارک جین سرهمی زنانه مدل 40220

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه