توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

همه لباس‌های رعنا آزادی‌ور؛ جنجالی‌پوش سینمای ایران

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ق.ظ

در کارگاه بررسی استایل «مدآنلاین» به تحلیل روند پوشش یکی‌دوسال اخیر سینماگران مختلف می‌پردازیم. خروجی این کارگاه، طی سلسله‌گزارش‌هایی که خوانده‌اید و خواهید خواند، تحلیل‌های کارشناس ماست که برای اهالی سینما و تئاتر، لباس طراحی می‌کند؛ نسیم ملکی، همه پوشش‌های اخیر بازیگران را مد نظر قرار داده تا تغییر و تحول در روند فهم زیبایی‌شناسانه سوژه‌های ما را به بررسی بنشیند.
گزینه یازدهم، رعنا آزادی‌ور است؛ بازیگر اغلب خوش‌پوشی که البته گاه این خوش‌پوشی، جنجال‌هایی هم به راه انداخته است، مثل نوع پوشش او در مراسم افتتاح سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر در بهمن‌ماه سال گذشته. آزادی‌
ور این روزها با فیلم «خشم و هیاهو» و ادامه اکران «محمد رسولالله» روی پرده سینماهاست. کارشناس ما، نسیم ملکی، چند پوشش مختلف او را در مراسم‌های مختلف واکاوی کرده است.

با سلسله‌گزارش‌های بررسی چند پوشش یک بازیگر در «مدآنلاین» همراه باشید.

در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر؛ جاده‌صاف‌کن شنل‌پوش‌ها

فرم لباس‌هایی که رعنا آزادی‌ور در جشنواره فجر ۳۳، به تن داشت، اغلب کژوال بود که می‌توان از آنها در مجامع عمومی نیز استفاده کرد. او البته به نسبت قد بلندش از لباس‌های کوتاه‌تری استفاده کرده بود. در این فستیوال، معمولا در هر یک از لباس‌های آزادی‌ور بخشی جذاب وجود داشت؛ یا استفاده از پوتین خاص، یا استفاده از مانتویی که روی آن طراحی شده بود. استفاده از خطوط و طرح عمودی به بلندقدتردیده‌شدن او در این دوره از جشنواره کمک کرده بود. او در این سال با پوشیدن شنل، علاوه بر این‌که باز راهی جسته بود به بلندقامت‌تر به‌نظر رسیدن، راهی هم باز کرده بود برای بازیگران حاضر در سال بعد جشنواره؛ استفاده از این شنل، در بین بازیگران حاضر در سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال بعد،  بیشتر رواج پیدا کرد تا آزادی‌ور به نوعی جاده‌صاف‌کن شنل‌پوشی در سینمای ایران باشد.

در دو دوره اخیر جشن حافظ؛ جسارت انتخابی متفاوت

پوشش رعنا آزادی‌ور در پانزدهیم جشن حافظ در اردیبهشت‌ماه سال گذشته لباسی بود پیچیده که از بخش‌های مختلفی شامل شلواری گشاد و دامنی با طراحی خاص و بلوز و کت کوتاه روی آن تشکیل شده و در کنار هم قرار گرفتن این لباس‌ها به گونه‌ای بود که لایه‌لایه‌بودن آن جلب توجه می‌کرد و شکل متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که  قسمت‌های پایین آن گره زده شده  از قسمتهای متمایز کننده لباس او به شمار می‌رفت و استفاده از خطوط عمودی سفید  در بلوز و خالهای سفید در سرآستین های لباس باعث شکستن سیاهی یکدست لباس و گردش چشم می‌شد. و می‌توان در این استایل او جسارت یک انتخاب متفاوت و خارج از معمول را مشاهده کرد، استفاده از لباسی که شاید جز یک بازیگر، هرکسی جرات پوشیدن آن‌را نداشته باشد و باب طبع هر سلیقه‌ای نبوده و شاید نتوان با آن در هر مکانی حضور پیدا کرد.

او در جشن حافظ قبلی، لباسی عامه‌پسند‌تر به تن داشت. نقطه چشمگیر لباس او مانتوی زرد جلوبازی بود که کنار رنگ مشکی، خودنمایی می‌کرد.

در مراسم اکران فیلم «آگهی تسلیت برای روزنامه»؛ با نقاشی‌های قدیمی

رعنا آزادی‌ور در اکران فیلم «آگهی تسلیت...» مانتوی فشن و به‌روزی به تن داشت که دارای طرحی ساده بود اما نقش  پارچه لباس طرح گل و مرغ‌های نقاشی‌های قدیمی بود؛ همین هم باعث زیبایی لباس شده بود.



 

در جشنواره سی‌وچهارم فجر؛ عامیانه/ متفاوت؛ شیک/ کژوال

رعنا آزادی‌ور در افتتاحیه جشنواره ۳۴، لباسی به تن داشت که شاید صرفا برای این مراسم تدارک دیده بود؛ لباس زیبایی از جنس مخمل و ساتن با رنگ مشکی و آبی که ترکیب مناسبی داشت  که اگر برای پوشش بخش زیرین لباس، تمهید بهتری می‌اندیشید، می‌شد از آن به عنوان یکی از زیباترین لباس‌های افتتاحیه نام برد؛ لباسی که بتوان از آن در مراسم‌های مختلف رسمی استفاده کرد. او در روزهای دیگر جشنواره، روند کژوال‌پوشی را در پیش گرفته بود که گاه با لباسی عام‌تر و شیک، و در روزهایی نیز طراحی‌شده و متفاوت همراه بود. در پوشش او در جشنواره ۳۴ نیز می‌توان انتخاب‌هایی را دید که کمی جرأت می‌خواهد.


و در نتیجه...
با نگاهی به شکل پوشش رعنا آزادی‌ور در مراسم فجر ۳۳، جشن‌های حافظ و فجر ۳۴، می‌توان گفت او همیشه سعی در نوعی متفاوت‌بودن در انتخاب‌های خود دارد؛ طرح لباس‌های او معمولا بخشی متفاوت و غیر معمولی را در خود گنجانده است؛ فرمی عجیب یا دامنی غیر معمول با... . حتی این موضوع را می‌توان در رنگ‌ها هم مشاهده کرد. در لباس‌های مشکی او، بخش‌هایی مانند شال سرخابی یا ساتن آبی یا ترکیب خطوط سفید یا جوراب‌های بلند طوسی و یا حتی استفاده از ستاره‌های کوچک روی لباس، حجم مشکی‌بودن را می‌شکند و خودنمایی می‌کند. این حاصل انتخاب‌های متفاوت رعنا آزادی‌ور است که  در همه استایل‌هایش می‌توان مشاهده کرد.

منبع: مدآنلاین

محصولات مرتبط

 

نظرات (۱)

زیباست
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه