توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من
چند راهنمایی برای خرید هدیه مناسب برای خانم ها

زیورآلات

زیورآلات درخشان و جذاب همیشه توجه خانم ها را به خود جلب می کنند ، مخصوصا اینکه خرید زیورآلات خاص برای یک خانم نشان دهنده وجود یک رابطه همیشگی از طرف مقابل می باشد و در واقع اعتماد و آرامش را به زن هدیه می کند. در مورد زیورآلات این قانون وجود دارد که هر چه گران تر بهتر !

عطر و ادکلن

عطر جز هدایای شخصی است زیرا رایحه ای  که خانم‌ها به ‌عنوان عطرشان انتخاب می‌کنند، بسیار خاص و شخصی است. این یعنی شما باید خانمی را خیلی خوب بشناسید تا بتوانید عطری برایش بخرید که با سلیقه‌اش جور باشد. اگر شناخت دقیقی از او ندارید و وقت چندانی برای انتخاب عطر ندارید و در دقایق آخر می‌خواهید آن را تهیه کنید بهتر است تا می توانید از خریدن چنین هدیه‌ای خودداری کنید مگر این‌که بدانید دقیقا چه عطری دوست دارد.

پوشاک

پوشاک هم جزو هدایای شخصی است که خانم ها را بسیار خوشحال میکند، خرید یک لباس شیک برای یک خانم بدین معنی است که شما توجه زیادی به او داشته اید و خوشحال کردنش برایتان اهمیت زیادی داشته است. اگر رنگ مورد علاقه و مدل مورد علاقه به آنها هدیه داده شود آنها را شگفت زده خواهد کرد. در مورد کیف و کفش هم این موارد صدق میکند.

وسایل الکترونیکی

با زندگی کردن در دنیای امروزی که تکنولوژی نقش بسیار مهمی در آن دارد، عجیب نیست که یک ابزار یا وسیله الکترونیکی برای او بخرید. این هدیه چه یک گوشی موبایل باشد چه یک نوت‌بوک به هر حال بسیار ارزشمند خواهد بود و باعث می شود، تصور کند که شما فکر می کنید لیاقت این را دارد که با این تکنولوژی‌ها زندگی ‌اش کمی راحت‌تر شود. به دلیل تنوع زیاد این‌گونه وسایل می توانید به او ثابت کنید که با توجه به شیوه زندگی و علائق او چه قدر وقت گذاشته‌اید و برایش ارزش قائل بوده‌اید.

لوازم خانگی

به استثنای درخواست‌های ویژه، خریدن لوازم خانگی به‌عنوان هدیه این پیام را به طرف‌تان می‌رساند که ذره‌ای عشق در وجود شما نیست یا اینکه به او فقط به‌عنوان یک خدمتکار نگاه می کنید که باید کارهای خانه را انجام دهد. با اینکه جاروبرقی جدید می‌تواند خیلی برای او مفید باشد اما عملا آتش عشق را در وجود او روشن نمی کند و باعث نمی‌شود که احساس خاص‌ بودن کند.

سفر

 اختصاص‌ دادن وقت‌تان, می‌تواند یکی از ساده‌‌ترین و بهترین هدایا باشد که به خانم مورد علاقه‌تان می دهید. این اختصاص‌ دادن وقت می ‌تواند به هر طریقی صورت گیرد؛ از یک مسافرت گرفته تا حتی یک پیک نیک یک روزه، مطمئن باشید تجربه‌ای بسیار لذتبخش برای او خواهد بود. علاوه‌ بر این خیلی از خانم‌ها چنین هدیه‌ای را نشانه این می دانند که وقت گذراندن در کنار او برای شما اهمیت زیادی دارد و این یعنی این‌که برای رابطه‌تان ارزش قائلید.

هدایای اعتباری

اگر به فکر دادن پول نقد به‌ عنوان هدیه هستید، بهتر است آن را فراموش کنید زیرا پول نقد هدیه نیست. ولی به جای آن می‌توان کارت‌ های هدیه را جایگزین کرد چرا که به فرد هدیه گیرنده امکان انتخاب می دهد و او خودش می‌داند که چگونه این هدیه را هزینه کند.

کتاب

کتاب جزو آن‌ دسته از هدایایی است که شاید قیمت بالایی نداشته باشد ولی ارزش معنوی‌‌اش آن را جزو هدایای گران قدر قرار می دهد. به این ترتیب شما می‌توانید با توجه به موضوعات مورد علاقه خانم‌ها کتاب‌هایی قدیمی یا کمیاب را به‌ عنوان هدیه‌ای ارزشمند انتخاب کنید، این هدیه حتما برای خانم‌ های فرهیخته جالب و دوست داشتنی است.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه