توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

چگونه از 5 اشتباه بزرگ در عاداتمان پرهیز کنیم

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ
چگونه از 5 اشتباه بزرگ در عاداتمان پرهیز کنیم

1.خام تبلیغات رسانه ای غذای سالم نشوید

در طی یک مطالعه به دو دسته از افراد یک غذا داده شد. یکی از آنها برچسب "غذای سالم" را داشت و دیگری این برچسب را نداشت. افراد دسته اول غذای بیشتری خورده و ورزش کمتری کردن، اما دسته دوم هم کمتر از دسته اول خوردند و هم ورزش بیشتری نیز کردند. پس طبق این تحقیق میتوان نتیجه گرفت که افرادی غذای سالم میخورند فکر میکنند که تا حدودی ورزش کردند و کار درست را انجام داده اند. ولی باید گفت این طرز برخورد باعث ایجاد عادات بد در زندگیمان میشود از جمله: پرخوری، ورزش نکردن و حتی باعث میشود رفتارهای جدیدیمان را با این غذاها توجیه کنیم. پس خودتان به دنبال غذاهای سالم بگردید و گول هیچ تبلیغی را نخورید.

healthy Food Advertisement

2.چایی یا قهوه بعد صبحانه را دیرتر بنوشید

بعضی از ما به چای یا قهوه صبح برای بیدار نگه داشتمان در سر کار تکیه میکنیم. برای اینکه این کار تاثیر بیشتری داشته باشد باید آن را یک ساعت پس از بیدارشدن بنوشید. اگر به اینگونه عمل کنید دیگر در محل کار نیازی به چای یا قهوه نخواهید داشت و در نتیجه کورتیزول کمتری وارد بدنتان میشود، همینطور شما را سرحال تر نگه خواهد داشت.کافئین تا حدودی جلوی کورتیزول را میگیرد ولی مصرف زیاد آن تاثیر معکوس خواهد داشت.

No coffee Allowed

3.شب ها ساعت ها را از خود دور کنید!

تا اینجا شاید مقاله منطقی به نظر برسد ولی با دیدن این تیتر کمی تعجب کنید. خوب خوابیدن توصیه هر پزشکی است مرکز تحقیقات دانشگاه نیویورک اعلام کرده کرده است که هر چیزی که شما را یاد این می اندازد که دیروقت است و هر لحظه از خواب شما کمتر میشود از خود دور کنید. برداشتن چراغ شبخواب هم توصیه شده است چون ممکن است با استفاده از نور آن ساعت را ببینید و استرس بگیرید. به طور قطع استرس باعث کم خوابی میشود؛ پس چه بهتر که تمام چیزهایی که نگرانمان میکنند را دور بریزیم.

No Clocks Allowed

4.اضطراب را از خود دور کنید

همه ما با استرس هر روز سروکله میزنیم اما راه های فرار از این اضطراب بدتر ما را مضطرب میکند. برای مثال شما وقتی دچار دودلی می شوید، صبر میکنید تا همه چیز به طور کامل انجام شود یعنی همه کارها را برای دقیقه آخر میگذارید، همین کار باعث اضطراب و استرس میشود. نکته اینجاست که میتوان استرس را از خود دور کرد فقط باید راه درست را پیدا و به آن عمل کرد. اول از همه باید عامل را پیدا کنیم و ببینیم مشکل از کجاست. به این نکته توجه کنید که نباید اضطراب را به وحشت تبدیل کنید. اضطراب یعنی کاری را که تابحال انجام نداده اید دارید انجام میدهید، پس خودتان را آرام کنید و به خود بگویید: "درست است که این اولین بار من است اما قرار نیست که خراب کاری کنم." این کار باعث میشود انرژی ذهنی کمتری روی اضطرابتان بگذارید.

Peace

 

5.به فکر باکتری های خوب بدن باشید

ما بیشتر از هر دوره ای میدانیم که فقط قلب و مغز و دیگر اجزای بدن همه کارها را در بدن نمیکنند بلکه ذرات ریزی هستند که آنها برای سالم نگه داشتن ما به اجزای بدنمان کمک میکنند. تحقیقات نشان میدهند که دستگاه گوارش ما کاری بیشتر از هضم غذا میکند. برای مثال کسانی که غذای ترش میخورند، از خود علائم اضطراب کمتری نسبت به دیگران نشان میدهند و این افراد کمتر دچار افسردگی میشوند.

Good Bacteria

در آخر باید گفت که شما بین رژیم های غذایی متفاوت باید به دنبال رژیمی بگردید که نیازهای شخصی تان را جواب بدهد.البته میتوان با روش های مختلف به نیازهای مختلف جواب داد و در این راه باید به متخصصان تغذیه گوش کرد. شما باید به انتخابتان احترام گذاشته و آن را با تمام وجود به ثمر برسانید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه