توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

چگونه لباس های رنگی بپوشیم؟ 💚

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ

چگونه لباس های رنگی بپوشیم

یکی از خلاقانه ترین و در عین حال پر اشتباه ترین متد لباس پوشیدن، استفاده از لباس با رنگ های مختلف است. اولین نکته ای که باید هنگام استفاده از این متد رعایت کنید ترکیب بندی است. همین طور تمرکز روی محتوای لباس و بدن خود(لاغر یا چاق بودن، کوتاه یا بلند بودن و...) را باید در اولویت بعدی قرار داد. یکی از روش ها این است که بر اساس تجربه جلو بروید(چه تجربه شما یا تجربه جمع)؛ این گونه شما ظاهری قابل قبول خواهید داشت. نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که بافت بالاتنه و پایین تنه تفاوت کمی با هم داشته باشند یا متفاوت نباشند. چون اگر این نکته رعایت نشود انگار که از 2 ست لباس مختلف چند جز برداشته اید.

 

ژاکت تیره و شلوار روشن

تضاد رنگی یکی از جالب ترین و جذاب ترین روش ها برای استفاده از متد رنگ های مختلف است. از سیاه و سفید تا سرمه ای و بژ همه اینها را میتوان استفاده کرد و محدودیت بیشتر در کنتراست است. حال که از مزایای این روش گفتیم به سراغ معایب آن میرویم؛ شلوارها به دلایل مختلف(حتی آلودگی هوا) به راحتی کثیف میشوند. این بدین معناست که بیشتر از 3 روز شلوارتان کثیف میشود و باید آنرا بشویید. همان طور که میدانید شستن زیاد باعث از بین رفتن بافت لباس شده و توصیه نمی شود. عیب دیگر آن(برای آدم هایی که محافظه کار نیستند) تکراری بودن این روش است. پس توصیه ما این است که شلوار را هر 2 روز عوض کنید تا زیاد کثیف نشود و برای استفاده های بعدی در دسترس باشد.

کت تیره و شلوار خاکستری

حال به سراغ پیشنهاداتی میرویم که کمتر حالت عمومی دارند. خاکستری رنگی است که حالت میانه دارد و هم با رنگ های تیره و هم با رنگ های روشن استفاده میشود. حالا میتوان از پیراهن سفید و کت آبی یا سرمه ای نیز استفاده کرد که حالتی کلاسیک دارد. حواستان باشد که کنتراست را رعایت کرده و دامنه رنگی را افزایش ندهید.

کت خاکستری و جین تیره

این ترکیب رنگ برای تیپ های ساده و غیررسمی مناسب است. از این تیپ میتوانید در مهمانی های خانوادگی و گردش با دوستان خود استفاده کنید.نکته ای که در این مورد باید رعایت کرد این است که اکسسوار و اجزا به کار رفته رسمی نباشند چون باعث میشود حالتی دفرمه و عجیب و غریب پیدا کنید.

کت تیره و جین آبی

خب ما در این مقاله تا به اینجا راجع به لباس هایی که تفاوت رنگی زیادی دارند صحبت کردیم حال به سراغ ترکیبی میرویم که رنگ های آن شبیه به هم است. چون رنگ ها شبیه به هم است ممکن است بعضی تفاوت ها زیادی به چشم بزند و تیپ شما بد جلوه کند. پس هماهنگی در استفاده از این ترکیب رنگ حرف اول را میزند. استفاده از این ترکیب کمی قلق دارد ولی در صورت استفاده درست میتوان در همه اوقات از آن استفاده کرد.

کت قهوه ای و شلوار تیره

استفاده از این نیمرخ منحصر بفردی ارائه خواهد داد. نکته مهم استفاده از ظاهری کلاسیک در کنار نوگرایی است. قهوه ای و رنگ های تیره ترکیبی است که به خوبی کنار یکدیگر جفت میشوند و توصیه عمومی برای تیپ رسمی و غیررسمی است. شما میتوانید از اکسسوار برای جلوه بخشیدن به این ترکیب رنگ استفاده کنید.

کت خاکستری و شلوار سیاه

خاکستری و سیاه ترکیبی محافظه کارانه و قدیمی است اما استفاده از آن راحت است. ظاهر مینیمالی که دارد باعث میشود بیشتر بدرد گردش های دوستانه یا مهمانی های خانوادگی بخورد. برای جلوه دادن به این ترکیب میتوان از پیراهن های روشن استفاده کرد. پس زیاد به خودتان فشار وارد نکنید و راحت باشید.

کت سیاه و شلوار خاکستری

یکی از نکات جالب ترکیب رنگ این است که میتوان از رنگ ها در اجزای مختلف نیز استفاده کرد پس خودتان را محدود نکنید و خلاقیت به خرج دهید. باز هم میگوییم که استفاده از این ترکیب رنگ ساده است و نیاز به زمان زیاد ندارد. فقط یک پیراهن یا تی شرت ساده روشن آن را زیبا میکند.

کت رنگی و شلوار سفید

تیپ خیابانی و همین طور محبوب در میان مردان، استفاده از کت با رنگ های مختلف و شلوار سفید. خوبی این ترکیب این است که براحتی میتوان هر رنگی به آن اضافه کرد و تیپ خوبی برای خودتان درست کنید. از رنگ های تیره تا رنگ های روشن همه این رنگ ها را با شلوار سفید امتحان کنید و واهمه نداشته باشید.

محصولات مرتبط

شلوار زنانه مدل 527 شلوار زنانه کتان مدل 40409 شلوار جین مشکی مدل 691 شلوار جین زنانه مدل 559 شلوار کتان ساده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه