توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

چگونه لباس کار شیک پیدا کنیم؟

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

چگونه لباس کار شیک پیدا کنیم؟

اگر کار شما نیاز به لباس کار دارد اما نمی خواهید از مد دور شوید، خرید لباس کار می تواند مشکل باشد. بسیاری از فروشگاه ها رنگ های خنثی را برای لباس کار عرضه می کنند. این امر به ویژه برای پیدا کردن لباس کار شیک سایز کوچک دشوار است. بسیاری از فروشگاه ها تنها لباس های کار بدقواره را عرضه می کنند که شبیه لباس های مادر بزرگتان است. اما ناامید نشوید! دانستن مغازه ای برای عرضه لباس کار شیک می تواند به شما کمک کند که حتی در محل کار نیز شیک پوش باشید.

برند طراحان را بررسی کنید. اکثر طراحان لباس های واقعاً متناسب را عرضه می کنند که گاهی به نظر می رسد برای سایز شما طراحی شده اند. در حال حاضر اکثر مردم نمی توانند کمد خود را با لباس های مختلف پر کنند و از بین چند دست لباس باید انتخاب کنند. به جای صرف پول برای 3 شلوار ناخوشایند، سعی کنید همان پول را صرف یک شلوار خوش دوخت نمایید.

بخش لباس جوانان را بررسی کنید. نکته مهم در مورد بخش جوانان این است که آنها به طور کلی لباس های متناسب خیلی بهتری از بخش زنان دارند. من نمی گویم سراغ پوشاک جوانان و نوجوانان بروید، شما می توانید یک شلوار کار بزرگ را پیدا کنید که بدون اینکه بیش از حد گشاد باشد و متناسب با اندامتان باشد. بسیاری از بخش های جوانان لباس کارهای مناسب و مد روز دارند.

سایت های آنلاین را بررسی کنید. یکی از بهترین نکات در مورد خرید لباس آنلاین احتمالات نامحدود است. شما می توانید از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بروید بدون این که لازم باشد از روی صندلی خود بلند شوید. مرور فروشگاه های آنلاین ایده هایی را به شما می دهد. چک کردن سایت های حراج آنلاین مانند eBay موجب صرفه جویی در پول می شود و می توانید معاملات شگفت انگیزی داشته باشید.

فروشگاه های دست دوم فروشی را بررسی کنید. اینجا یک محل عالی برای خرید است به ویژه هنگامی که شما به دنبال برند خاصی هستید اما پول زیادی ندارید. اکثر فروشگاه ها دارای قفسه های لباسی هستند، که لباس هایی را عرضه می کنند که تنها چند بار پوشیده شده اند. قیمت آنها آنقدر کم است که شما حتی می توانید لباس را به خیاط خودتان بدهید تا آن را برای سایز خودتان تغییر دهد


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه