توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

10 طراح لباس افسانه‌ای دنیا - قسمت اول

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ب.ظ

feature-image

جِس سی اسکات، نویسنده‌ی کتاب “آنسوی زندگی” می‌گوید: بدن انسان بهترین اثر هنری است که تا به حال خلق شده است. حقیقتی که همه‌ی فشن دیزاینرها از آن آگاهند. در دهه‌های اخیر ماجرای مُد تغییراتی اساسی داشته است و البته که مسئول همه‌ی آنها طراحان لباسی بوده‌اند که با جادوی نگاهشان همه‌چیز را تغییر داده‌اند. بیایید در دو قسمت به ده طراح لباسی که بیشک در استایل و لباس پوشیدن همه ما نقش داشته‌اند نگاهی بیندازیم.

۱۰. دوناتلّا ورساچی

این بانوی حیرت‌انگیز طراح ارشد و پرزیدنت گروه ورساچی است. دُناتلا ورساچی طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیانگذار کمپانی ورساچی، جانی ورساچی است که خود صاحب ۳۰ درصد از سهام شرکت ورساچی به حساب می‌آید. پس از قتل جیووانی ورساچی، او اولین لباس‌های طراحی شده توسط جیووانی را در هتل ریتز پاریس به نمایش گذاشت. در این شوی بزرگ آدم‌های عجیب و غریبی مثل کاترین زتا جونز، سر التون جان، کیت ماس، لیز هرلی و حتی پرنس چارلز حضور داشتند.

  1. دونّا کاران

Donna-Karan

اساس کار دونّا یا همان DKNY معروف، بر این بود که لباس‌هایی را طراحی کند که خودش هم به راحتی حاضر به پوشیدنشان باشد. به زودی خط تولید او تبدیل به ملزومات کارآمدی شد که حسابی بین مردم محبوب بود.

     ۸. کلوین کلاین

calvin-klein-designer

کلوین ریچارد کلاین خانه‌ی مد کلوین کلاین را در سال ۱۹۶۸ افتتاح کرد. کلاین دکترای افتخاری مد و فشن را در سال ۲۰۰۳ از مدرسه عالی هنر و طراحی مد نیویورک دریافت کرد. او شاگرد نیکولاس ده گونزبورگ بود و به سرعت به صحنه مد نخبگان نیویورک راه یافت. اولین شلوار جین‌های چسبان امضای کلوین کلاین در سال ۱۹۷۴ وارد بازار شد و در همان هفته اول دویست هزار دلار فروش کرد. در همان سال کلوین کلاین جایزه CFDA را به عنوان بهترین طراح لباس برای هر دو لاین زنانه و مردانه دریافت نمود.

 

  1. تام فورد

Tom-Ford-designer

توماس تام فورد که برای دو سال مدیر خلاقیت کمپانی گوچی بود به سرعت درآمد گوچی را نود درصد افزایش داد. تام فورد کمپانی خود را با همین نام در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی نمود. فورد به خاطر ظاهر جذاب و رفتار جالبش در دوازده کمپین تبلیغاتی به صورت همزمان بازی کرد و حسابی جای خود را به عنوان یک طراح خوش‌تیپ در دل‌ها باز نمود!

  1.  پیِر کاردین

Pierre-Cardin-Venice-tower

معروفیت لباس‌های طراحی شده توسط پیر کاردین بخاطر استایل مناسب برای هم زنانه و هم مردانه‌اش بود. وی معرف سبک آوانگارد به دنیا بود و طراحی‌هایش بیشتر جنبه‌ی تجربی و نه کاربردی داشت. کاردین در ابتدا شاگرد یک فروشگاه لباس بود و شاید همین کار اصول اولیه طراحی مد را به او آموخت. وی پس از مدتی دوخت لباس زنانه، شروع به کار با السا شیاپارلی کرد و در سال ۱۹۴۷ مدیر آتلیه کریستین دیور شد.

 

محصولات مرتبط:

 
 

نظرات (۱)

عالی بسیار شیک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه