توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

15 زن زیبای دنیا 🎲

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

15 زن زیبای دنیا

زیبایی و زیبا بودن شاخصه های زیادی دارد . بر اساس این شاخصه ها در این مقاله 15 زن زیبای دنیا ، برای شما لیست شده اند . این زنان هر کدام زیبایی خاص خود را دارند .

 Nina Dobrev

او از زیباترین زنان جهان است. مدلی بلغاری- کانادایی و همچنین بازیگر است. او در بلغارستان بدنیا آمد و در کانادا بزرگ شد . در فیلم هایی از قبیل : فرار قطعات ، گرگ نما هرگز گریه نمی کند ، دور از او و چند فیلم درام ایفای نقش نموده است. او به بازیگری علاقه بسیاری دارد و خیلی با احساس نقش هایش را ایفا می کند . سفر کردن جزو سرگرمی‌های اوست. در استودیوهای اونتاریو ، کانادا و تورنتو نقش‌هایی را ایفا کرد. " مزایای گوشه گیری "فیلمی است که بوسیله آن مشهور شد.

Emmanuelle Chriqui

او بازیگری از کانادا می باشد و در شهر کبک مونترآل متولد شده است . او با بازی خود در فیلم  Entourage محصول کمپانی "اچ بی او" به شهرت رسید. از زمانی که ده ساله بود کار بازیگری را آغاز کرد. او جایزه بهترین زن بازیگر را دریافت کرد. بیشترین شهرت او بدلیل بازی در فیلم " سر به سر زوهان نذار " بود که در سال 2008 ساخته شد.

Jessica Alba

او یک مدل ، بازیگر و تاجر است که در آمریکا به شهرت رسید. او از زمانی که 13 ساله بود کار بازیگری را آغاز کرد. او دارای چهره جذاب و زیبایی است. او نقش های متفاوتی را ایفا کرده است . دلیل اصلی شهرت و محبوبیت او بازی در فیلم شهر گناه و چهار شگفت انگیز است.

Dianna Agron

او بازیگر، خواننده و رقصنده ای  است که در ساوانای گرجستان زاده شد و در آمریکا به شهرت رسید. او بسیار فعال است ، ویراستار، موسیقی شناس، خالق آثار هنری و عکاس وب سایت " شما ، من و چارلی " است. او از 3 سالگی تمرین رقص را آغاز کرد. بیشتر وقت او به تمرین می گذرد . بهترین فیلمی که او را بسیار مشهور و محبوب کرد" من شماره ی 4 هستم " است .

Monica Bellucci

او یک مدل و بازیگری است که در ایتالیا به شهرت رسید. از 13 سالگی بازیگری را آغاز کرد. زمانی که هنوز دانشگاهش تمام نشده بود برای تامین هزینه هاش طراحی های خود را در معرض نمایش می گذاشت . او همچنین در تبلیغ تلویزیونی دی اند جی به صورت سیاه و سفید شرکت داشت .او در فرانسه به عنوان زیباترین زن شناخته شد. بهترین فیلمی که او در آن بازی کرد " مالنا " است که در سال 2000 ساخته شد.

Olivia Wilde

بازیگری است که در شهر نیویورک متولد شد و در واشنگتن زندگی کرد. در، آمریکا به شهرت رسید. او دارای تابعیتی آمریکایی- ایرلندی است.  تهیه کننده و فیلم‌نامه نویس است. مدتها بعد او مشهور شد. او در فیلم  O.C the   به کارگردانی Alex Kelly  بازی کرد. همچنین با فیلم " دختر همسایه " به شهرت رسید.

Scarlett Johansson

اسکارلت بعنوان یک مدل، خواننده و بازیگری است که در نیویورک زاده شد و در آمریکا به شهرت رسید. او از دوران جوانی عاشق بازیگری بود و کار خود را با فیلم " شمال 1994 "  آغاز کرد. سپس در سال 2003 جایزه بهترین بازیگر را در گلدن گلوب دریافت کرد.

Penelope Cruz

گفته می شود که او زیباترین زن جهان است که در اسپانیا متولد شد. یک مدل و بازیگر اسپانیایی است. او از همان ابتدا بازیگری در تلویزیون را آغاز کرد. Penelope Cruz مدلی برای  Ralph Lauren، L’Oréal و Mango شد. او کار خود را با شرکت در کلاس های بازیگری آغاز کرد. فیلمی که باعث شهرت و محبوبیت او شد  " همه چیز درباره مادرم"  بود که در سال 1999 تولید شد.  Penelope Cruz بدلیل ایفای بهترین نقش مکمل در فیلم " ویکی کریستینا بارسلونا "  در سال 2008 برنده جایزه اسکار شد.

Hayden Panettiere

خواننده و بازیگری است که در نیویورک متولد شد و در امریکا به شهرت رسید. او نخستین کسی بود که در 11 ماهگی در یک تبلیغ تلویزیونی شرکت داشت . او با فیلم‌های انمیشین مختلفی در ارتباط بود. شنا یکی از سرگرمی‌های او بود. او برنده ی دو جایزه ی نقش مکمل زن در Golden Globe به دلیل ایفای نقش در دو سریال در سال 2013 و 2014 شد.

Angelina Jolie

 بازیگر حرفه ای است که از دوران جوانی با پدرش کار بازیگری را آغاز کرد و در امریکا به شهرت رسید. سپس با بازی در فیلم لارا کرافت مشهور شد. بزرگترین موفقیت او در سال 2014 بازی در فیلم تخیلی " پلید " بود که او در این فیلم شخصیت اصلی است . او سه جایزهGolden Globe و یک جایزه اسکار دریافت کرد. او اکنون با Brad Pitt ازدواج کرده است. بدلیل لب های زیبایش در میان مردم شهرت بسیاری دارد.

Charlize Theron

او به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می شود. در بنونی در آفریقای جنوبی متولد شد. بازیگر و رقصنده رقص باله است. او کار بازیگری را از جوانی آغاز کرد و در سن چهارده سالگی به عنوان مدل در زمینه ی مد و فشن کار می کرد . او اکنون سازنده فیلم و سریال های درام تلویزیونی می‌باشد.

Meryem Uzerli

او دارای تابعیت  ترکی – آلمانی است. بازیگر و مدلی بسیار زیبا و با استعداد است. بدلیل داشتن چشمان آبی جذاب در میان مردم شهرت دارد. مادر او نیز بازیگر است. او کار خود را از سال 2000-2003 در استودیو Frese working آغاز کرد.

Keira Knightley

خواننده و بازیگری است که در لندن زاده شد. او از کودکی کار بازیگری را آغاز کرد. بازیگری او از خوانندگی اش بهتر است . او بازیگری را در سنین جوانی اش در سال 1995 آغاز کرد . مشهورترین فیلم او "دزدان دریایی کارائیب" است. او موفق به کسب عنوان نامزد دریافت جوایز Golden Globe و اسکار شد.

Olga Kurylenko

بازیگر و مدلی است که در فرانسه به شهرت رسید. او از 12 سالگی بازیگری را آغاز کرد. مشهورترین نقش او در فیلم " آدم کش حرفه ای " بود. در 16 سالگی بازیگری حرفه ای بود. اکنون او به عنوان یکی از زنان جذاب و زیبای جهان است.

Anne Hathaway

بازیگری که در امریکا به شهرت رسید. او در سال 1999 بعد از فعالیت های زیاد در تئاتر ،در فیلم های تلویزیونی نقش‌های مختلفی را ارائه داد. سپس جایزه اسکار را دریافت کرد.

محصولات مرتبط

پیراهن مردانه نخی B&L مدل 607 مانتو زنانه کرپ مدل 4044 انگشتر علی (ع) پولوشرت مردانه جودون B&L مدل 2512 تاپ زنانه Bershka مدل 7055 دستبند النگویی پروانه 93527 نیم ست بهار مانتو زنانه کرپ مدل 4044شلوار مدل 2007 Emper Urban

نظرات (۳)

اکثرشون أصلا خوشگل نیستن که :|
پاسخ:

چرا؟
۰۰:۵۷
عکسا باز نشد برام
باید دوباره باز بعد بیام :)
پاسخ:

باز نشد؟ :(
باشه :)
۱۲:۴۱
جذابن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه