توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من
6 قانون برای خوش تیپ و جذاب بودن همیشگی آقایان...

همه آقایان همیشه این سوال را در ذهن دارند که مثلا کمربندشان با کدام یک از لباس هایشان ست باشد و یا اینکه چه رنگ جورابی را انتخاب کرده و بپوشند که مناسب باشد! اما باید گفت مد و شیک پوشی قوانینی دارند که ما در زیر به 6 مورد از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم که آقایان بتوانند به کمک آن ها همیشه خوش تیپ و به روز و شیک پوش باشند...

1- همیشه رنگ کمربندتان را با رنگ کفش تان هماهنگ و ست کنید

هماهنگ کردن رنگ کمربند با رنگ کفش یکی از قوانین مهم مد و شیک پوشی محسوب می شود که علاوه بر اینکه بسیار ساده است در شیک پوشی شما هم بسیار موثر است. برای این منظور بهتر است از رنگ های سنتی مثل مشکی و قهوه ای تیره و خاکستری تیره استفاده کنید. رنگ های دیگر ممکن است به سختی با رنگ های دیگر هماهنگ شوند و یا درکل بهتر است هیچ گاه سراغشان نروید. اگر شما از کفش های ورزشی استفاده می کنید و همچنین شلوار جین می پوشید در این مورد باید گفت بهتر است از کمربندهایی از جنس پارچه و یا جنسی شبیه پارچه و یا کمربندهای اسپرت استفاده کنید اما هرگز از کمربندهای معمولی برای شلوار جین و کفش ورزشی استفاده نکنید.

2- سعی کنید رنگ پیراهن و کراوات تان با یکدیگر هماهنگ و ست باشند

یک قانون دیگر برای شیک پوشی آقایان این است که رنگ پیراهن شان با رنگ کراوات شان هماهنگ باشد. البته این بدان معنی نیست که هر دو یکرنگ باشند. پیشنهاد ما این است که در این مورد از کراواتی استفاده کنید که رنگ های ترکیبی دارد که رنگ هایش با رنگ پیراهن تان هماهنگ و نزدیک است. کراوات ها به خوبی می توانند باعث افزایش جذابیت شما شوند ولی این نیز مهم است که شما چه رنگی از کراوات را انتخاب می کنید تا هماهنگی بیشتری با پیراهن تان داشته باشد.

3- از شلوارهای راسته به جای شلوارهای پلیسه استفاده کنید

اینکه چرا بعضی از آقایان شلوارهای پلیسه را به شلوارهای راسته ترجیح می دهند بسیار جای سوال است! شلوارهای راسته بسیار زیباتر از شلوارهای پلیسه در بدن شما قرار می گیرند و شلوارهای پلیسه شما را چاق تر نشان می دهند. اگر چه بعضی از آقایان شلوارهای پلیسه را به دلیل راحتی شان انتخاب می کنند اما باید گفت برای شیک پوشی باید دور شلوارهای پلیسه را خط کشیده و از شلوارهای راسته استفاده کنید.

4- از جوراب های با رنگ مناسب استفاده کنید

یکی از قوانین مهم برای شیک پوشی این است که جوراب تان باید با رنگ شلوارتان هماهنگ باشد یا رنگی شبیه به آن داشته باشد. البته شما می توانید از انواع طرح دار جوراب استفاده کنید اما بهتر است رنگ هایی که در جورابتان بکار رفته شبیه رنگ شلوارتان باشد.

5-حتما از ساعت مچی استفاده کنید

ساعت مچی یکی از مهم ترین وسایل همراهی است که یک مرد می تواند داشته باشد. برای همین منظور شما بهتر است یک ساعت مچی با کیفیت که به ظاهر و سلیقه تان بیاید را انتخاب کنید. اما اگر شما جز افرادی هستید که چندین ساعت مچی دارند و دوست دارند تا از همه آن ها استفاده کنند باید بگوییم که شما باید ساعتی که بند مشکی دارد را با کفش و کمربند مشکی استفاده کنید و ساعتی که بند قهوه ای دارد را با کفش قهوه ای و کمربند قهوه ای استفاده کنید و برای ساعت هایی که بند نقره ای و یا طلایی دارند رنگ شلوار و رنگ کمربند باید تا حدودی هماهنگ و شبیه به آن ها باشد.

6- عینک  مناسب با فرم صورتتان تهیه کنید

عینک ها یکی از وسایلی هستند که به خوبی در مورد شما صحبت می کنند. عینک های چشمی می توانند رنگ ها و مدل های متنوعی داشته باشند اما اینکه چه عینکی برای شما مناسب است , از مواردی است که به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما پیشنهاد ما به شما این است که برای مناسب ترین انتخاب از چندین نفر درمورد اینکه آیا عینکی که می خواهید خریداری کنید به صورتتان می آید یا نه سوال کنید و با توجه به نظرات آن ها بهترین عینک را خریداری کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه