توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

7 قانون مهم پوشیدن لگ و ساپورت در تابستان

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ

7 قانون مهم پوشیدن لگ و ساپورت در تابستان

معمولا ما از لگ ها و ساپورت ها همراه با پیراهن های مجلسی و لباس های بلند استفاده می کنیم . استفاده از آنها می تواند تیپ و استایل ما را جذاب تر و منحصر به فرد کند . در اینجا Amy Lu طراح لباس سلبریتی ها و طراح مد و فشن قوانین پوشیدن لگ و ساپورت ها را آموزش می دهد.

1- ساپورت ها و لگ ها مناسب تابستان هستند ، به این جمله اعتقاد داشته باشید:

ساپورت و لگ ها با پس زدن گرمای دریافتی از خورشید مانع داغ شدن و سوختگی پاها می شوند . خانم Lu می گوید : " هر لباس دارای منافذ تنفسی و سبک ، مناسب فصل تابستان می باشد . ترکیبی از جنس های پنبه و لاکرا بسیار راحت و مناسب ساپورت هستند . "

2- تیپ مناسب خود را بیابید :

معمولا در این فصل ساپورت ها و لگ های سفید و رنگی استفاده ی بیشتری دارند. ساپورت و لگ با سارافون بسیار زیبا هستند . سعی کنید اجزای مورد نیاز برای ست خود را به صورت صحیح انتخاب کنید .

3- پیراهن های متناسب با جنس ساپورت و لگ خود بپوشید :

ساپورت های پنبه ای به لباس های گشادتر و همچنین به مدل های کشباف بیشتر می آیند .

4- به سراغ مدل های طراحی شده و شلوغ تر هم بروید :

ساپورت ها و لگ های سیاه و سفید به همه مدل لباس ها می آید و بهتر است که همه در کمد لباس خود از این دو رنگ داشته باشند . اما مدل هایی که طراحی خاصی دارند ، فقط مختص استایل منحصر به خود می باشند . حتما قبل از خرید آن ها استایل خود را پیش بینی کنید . گاهی اوقات در نگاه اول طراحی ها جالب به نظر می رسد ، اما وقتی آن ها را می پوشید خوشتان نمی آید و برعکس این مطلب هم صادق است . اما اگر استایل منحصر به این لگ ها را بیابید ، خیلی شیک خواهند بود . از ساپورت ها و لگ های طرح جین هم حتما استفاده کنید .

5- لگ چرمی مناسب برای همه ی فصول است :

لگ چرمی برای تمام فصول زیباست ، مخصوصا اگر آن را با یک پیراهن بلند و یک نیم بوت ست کنید .

6- لگ ها ، انتخاب جایگزین شلوارهای یوگا و قابل استفاده در سالن های ورزشی :

اگر می خواهید در سالن ورزشی ، یک لباس راحت بپوشید ، لگ پنبه ای را به شما پیشنهاد می دهیم که هم سبک است و هم برخلاف شلوارهای ضخیم ورزشی ، شما را خوش اندام تر نشان می دهد و در سالن ورزشی اعتماد به نفس بالاتری خواهید داشت . 

7- کفش متناسب با طول ساق لگ را انتخاب کنید :

برای زیباتر شدن لگ در پاها در انتخاب کفش خود دقت کنید . به طور کلی بوت ها ، کفش های پاشنه بلند جلو بسته و کتانی ها با لگ های بلند زیباتر می شوند و کفش های باله ، پاشنه بلندهای جلو باز و صندل ها با ساپورت ها و لگ های تا زانو و کوتاه شیک تر می شوند .

به خاطر داشته باشید و همیشه این را به خود گوشزد کنید که لگ ها شلوار نیستند ، بنابراین بهتر است آنها را با لباس های بلند بپوشید تا جذاب تر شوید. 

محصولات مرتبط

نیم بوت مردانه مدل 373 نیم بوت مردانه چرم مدل 7110Dمانتو کتان کج راه مدل 100 نیم بوت مردانه Baaroot مدل 271 تاپ زنانه نخی Bershka مدل 4000 تی شرت مردانه MW مدل 8006 تونیک زنانه نخی مدل 1233 شلوار مردانه MW مدل 6045 مانتو کتان کج راه مدل 100 شال زنانه نخی مدل 0117

نظرات (۲)

واقعا
زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه