توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

برای خواستگاری چه سبک پوششی داشته باشیم؟

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ب.ظ

برای خواستگاری چه سبک پوششی داشته باشیم؟

خوب فکر کنید که شما به درستی دلربایی کرده‌اید و قلبتان به تپش افتاده است. و نگاه لوند یک دختر خانم زیبارو در تعقیب شماست. یا شاید به دانشگاه رفته‌اید و برای پیشنهاد شجاعانه‌ی خود به یک خانم به نوشیدن یک نوشیدنی در کافی شاپ جواب مثبت گرفته‌اید. آفرین بر شما ولی حالا بعد از این چه باید کرد؟

انتخاب یک محل مناسب برای قرار می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که شما همان همسر ایده ال می‌باشید. این نیمی از مسأله است. و انتخاب تیپ متناسب که دقیقا جذابیت شما و موقعیت زمانی و مکانی شما را درست پوشش دهد ، هم باید از اهداف اصلی شما باشد. خوشبختانه ما اینجا هستیم که شما را در یافتن پوشش مناسب در هر زمان و مکان راهنمایی کنیم.

قرار ملاقات در رستوران

حتما بین  قیمت غذایی که قرار است سفارش دهید و قیمت لباس هایتان ارتباط معقولی برقرار کنید.

شما پول های خود را صرف غذا و خوراک می کنید، در حالی که سرمایه گذاری در آنچه که می پوشید بسیار مهم‌تر است. با توجه به وجود مهمانی سه ساعته که در آن غذاهای مختلف تست می‌شود، پوشیدن لباس های راحت بسیار اهمیت دارد. این لباس انتخابی شماست که نشان دهنده احترام شما به سرآشپز، دوستانتان و خودتان می باشد.

یک شخص معمولی ترکیب ها و مدل‌هایی را که هر انسانی را به سمت خود جذب می کند،انتخاب می کند. ست کردن یک پیراهن یا بافت کشی و یک کت چهار دکمه ی سورمه ای ( انتخابی عاقلانه برای از بین بردن نفخ شکم پس از غذاست) بسیار عاقلانه می باشد . پوشیدن شلوار پشمی خاکستری رنگ در نگاه اول جذابیتی ندارد اما از مبتلا شدن شما به سوء هاضمه جلوگیری می کند.

شلوار خود را بصورت کلاسیک در زیر پیراهن سفید و جذاب خود که با یک کروات ابریشم که ساده و یا بصورت ماهرانه و با الگو بافته شده است ، قرار دهید. سپس یک جفت کفش چرمی به رنگ قهوه‌ای تیره یا سیاه بپوشید و گام بردارید و به بالا نگاه کنید. و یا می توانید کفشی با بند چرمی و یا کفش راحتی بپوشید. حتما کفشتان کمی پاشنه داشته باشد که شما را کوتاه نشان ندهد.

 به عبارت دیگر ، کفش شما اولین چیزی است که بسیاری از مردم به آن دقت می‌کنند. اینکه شما در این انتخاب پیروز شوید یا شکست بخورید مانند اهمیت پوشیدن لباس مناسب برای یک رستوران است. اجازه ندهید که چیزی مانع جذابیت کفش  شما و سبب کاهش انتظارات شما شود.

قرار ملاقات در یک روز کاری و بعد از کار

شما احتمالا با اهمیت پوشیدن کت و شلوار برای خانم ها آشنا هستید . برای رفتن به قرار ملاقات پس از ساعت کاری، همیشه نیاز نیست که تیپ خود را کاملا تغییر دهید. در این مواقع طوری برای پوشیدن لباس هایتان برنامه‌ریزی کنید که ، با همان لباسی که به محل کار می روید ، بدون توقف و یکسره از اداره به محل قرار بروید و نیازی به تعویض لباس هایتان نباشد .

مدل پارچه های کلاسیک به رنگ های خاکستری تیره یا روشن و سورمه ای مناسب هستند . در حالی که پیراهن شما در زیر لباستان است ، کت و شلوار جذاب شما اهمیت بیشتری دارد. از پیراهن رنگ سفید و کراوات در رنگ های سورمه ای یا زرشکی استفاده کنید و کفشتان هم چرم و به رنگ مشکی یا قهوه ای باشد .

قرار ملاقات در فضای باز

منظور ما قایق سواری، غارنوردی  یا سایر تفریحاتی که انرژی زیادی می برد ، نیست .

اگر به برخی از دلایل عجیب و غریب شما نمی‌خواهید زمان خود را صرف بالا رفتن از تانکهای هلندی کنید ( که نشان دهنده شجاعت شماست.) پس به جای آن سعی کنید کمی بیشتر به کارهای فرهنگی بپردازید. مانند بازدید از یک نمایشگاه، دیدن یک فیلم و یا قدم زدن در یک پارک!

شما می‌توانید کمد لباس هایتان را با لباس هایی که بصورت اتفاقی و تصادفی شیک خوانده می‌شوند ، پر کنید. فکر می‌کنم شلوار جین با حاشیه‌ای تیره رنگ، لیمویی و یا شلوار کتان متناسب با پیراهن که دکمه دار باشد، همراه با یک گرمکن ست مناسبی است ،  بدون اینکه  نگاه شما متوجه هیچ برند خاصی با‌شد و بهترین راهنمایی این است که برای پیاده‌روی یک جفت کفش راحتی یا کفش کتانی کاملا شکیل و سفید رنگ انتخاب کنید.

قرار ملاقات در کافی شاپ

داشتن ته ریش شاید خوب باشد اما چیزی که غیر قابل انکار است این است که شلخته نباشید ، بوی بد ندهید و کمی عطر خوب داشته باشید و نفستان بوی خمیردندان تازه بدهد ، ناخن‌هایتان تمیز و مرتب باشد و موی بینی‌تان هم کوتاه باشد. تحقیقات نشان می دهد که سوراخ بینی‌های پرمو یکی از دلایل عدم توجه دختر خانم ها به پسران است . تنها چیزی که در مورد شما خیلی مهم است ، سبک پوشیدن لباس شماست . در این شرایط هم شلوار جین و لباس های اسپرت گزینه های مناسبی هستند.

محصولات مرتبط

کت مدل 4093 شلوار اسلش مردانه مدل 85999 شلوار جین مردانه MW مدل 1080 شلوار مردانه کبریتی مدل 617 شلوار جین مردانه MW مدل 6006 شلوار جین مردانه MW مدل 6035کت مدل 4093 شلوار اسلش مردانه مدل 8541 شلوار جین مردانه مدل 053 شلوار کتان مردانه مدل 39

نظرات (۱)

عالللللللللللللییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووووود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه