توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

به من نمی‌خورد دکتر باشم؟!

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

نیکی مظفری در گفت‌وگو با «مدآنلاین» از کفش پاشنه‌بلند، پدر سنتی و مدرن، مد و لباس می‌گوید [قسمت پایانی]

نیکی مظفری را اگر نمی‌توانید فارغ از نام پدرش در نظر آورید، تقصیر شما نیست؛ این خود اوست که خلاف دیگر فرزندان هنرمندان سینمای ایران، اتفاقا به این خویشاوندی پایبند است و همواره به آن تاکید می‌کند. هر چند این باعث نمی‌شود که نگوید مجید مظفری برای ورود او به عرصه بازیگری پارتی‌بازی نکرده است. مظفری را در چند سریال و البته همیشه همراه با پدرش از کودکی تا جوانی در پروژه‌های سینمایی دیده‌ بودیم اما در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر در بهمن‌ماه گذشته، او بیش از گذشته به چشم آمد؛ هم به خاطر پوشش‌های متفاوتش در کاخ جشنواره و پردیس ملت و هم بازی‌اش در اولین فیلم سینمایی‌اش. با او پس از این‌که کارشناسان‌مان در کارگاه استایل «مدآنلاین» پوشش یکی‌ دو سال اخیرش را بررسی کردند، در کافه گالری ثالث به گفت‌وگو نشستیم؛ لوکیشنی دل‌نشین که به نقاشی‌های پاپ‌آرت چند هنرمند ایرانی مزین شده بود.

قسمت اول این گفت‌وگو را دیروز بازنشر کردیم.متن پیش رو، قسمت دوم و پایانی گفت‌وگو با نیکی مظفری است. فایل ویدیویی این گفت‌وگو را در همین صفحه می‌توانید تماشا و دانلود کنید.

 یک‌سال استایل نیکی در کارگاه استایل «مدآنلاین» 

تا حالا شده لباسی بپوشید که به شما بگویند: خیلی زشت است و به شما نمی‌آید؟
بله. این اتفاق پیش آمده است. همیشه سعی می‌کنم انتقادپذیر باشم خیلی وقت‌ها این انتقادها برای من سازنده بوده است. نه اینکه خیلی بخواهم دور از خودم باشم. در نهایت انتخاب اصلی را خودم انجام می‌دهم ولی سعی کردم که بی‌تفاوت نباشم. خیلی وقت‌ها پیش آمده است که به من گفتند این لباس زشت است و من گفتم که این نظر شخصی شماست برخی مواقع هم لباس را نپوشیده‌ام و لباس دیگری را انتخاب کرده‌ام. وقتی همه زندگی‌ من پدرم است همیشه و هر روز نظر او را درباره لباس جویا می‎شوم. می‌پرسم که لباس‌هایم خوب است؟! پیش آمده است که  پدرم گفته مثلا رنگ این لباس به تو نمی‌آید و یا می‌آید و یا اینکه مدلش به تو نمی‌آید یا من خیلی دست ندارم که این لباس را بپوشی و من هم نسبت به لباس‌هایی که دوستانم می‌پوشند یا پدرم می‌پوشد نظر می‌دهم.

با بررسی روند پوشش شما در کارگاه استایل «مدآنلاین»، به این نتیجه رسیدیم که سبک پوشش شما مقداری رسمی‌تر شده است. به نظر می‌رسد در گذشته خیلی راحت‌تر بودید! در مورد این تغییر سلیقه صحبت می‌کنید؟
به نظر خودم که تغییر چندانی در انتخاب لباس‌هایم رخ نداده است. در مراسم‌های رسمی با لباس رسمی وارد شده‌ام برای دیدن فیلم یا تئاتری، افتتاح گالری یا مثلا رونمایی از کتاب قطعا با کفش پاشنه بلند و پیراهن نمی‌روید. سلیقه شخصی من این طور نیست که صبح تا شب با کفش پاشنه‌دار سر کنم. من که سنی ندارم (با خنده) کلاً 25 سال دارم! البته سه سال بزرگ‌تر...

 

 

 مدلینگ و مدیربرنامه؛ کامینگ‌سون! 

در دوره‌ای کار مدلینگ می‌کردید؟
در واقع کار مدلینگ نمی‌کنم، ولی خانم سارا جعفریه از دوستان بسیار خوب و نزدیک من است و خیلی طرز فکر و طراحی ایشان را دوست دارم به چند دلیل! یکی اینکه همیشه از اِلمان‌هایی در لباس‌هایش استفاده کرده که خیلی ایرانی است. لباسی که در جشن حافظ پوشیدم، طراحی ایشان بود. ممکن است با هم صحبت و هم‌فکری کنیم ولی قطعاً در نهایت آن چیزی را که دوست دارم بپوشم، می‌پوشم.

شاید هم در آینده‌ای نزدیک به مدیر برنامه خود بسپارید!
من مدیر برنامه ندارم طراح خاصی برای لباس‌هام ندارم، قطعاً به آن جایگاه ایده‌آل برسم، خواهم داشت. یعنی در آن حد نیستم و فعلاً استارت کارم است! (می‌خندد)

البته همین الان هم کاملا هنری لباس پوشیده‌اید؟
یعنی اگر شما من را نمی‌شناختید و در خیابان من را می‌دیدید می‌فهمیدید من بازیگرم؟

بله! قطعا فکر نمی‌کردیم که دکتر هستید!
واقعا به من نمی‌آید که دکتر باشم!؟

 شبانه‌روز نیکی مظفری 

مهم این است که شما خودتان بازیگری را انتخاب کرده‌اید. نیکی مظفری روزش را چطور شب می‌کند؟
صبح که از خواب بیدار می‌شوم چای درست می‌کنم، دست و صورت و مسواک و این کارها! اصولاً زود بیدار می‌شوم. منظورم از سحرخیزی 6 صبح نیست! ولی روزهایی که بخواهم با پدرم به پیاده‌روی بروم حدود 8:30 و 9 و بعضی وقت‌ها تا ساعت 12 می‌خوابم. معمولاً ساعت 9:30 بیدارم. اول از همه چایی و صبحانه. من خیلی صبحانه‌خور هستم. هر ساعتی که از خواب بیدار شوم، صبحانه می‌خورم! اخبار گوش می‌کنم. اگر ظرفی از شب مانده باشد، می‌شویم. دستی به سر و روی خانه می‌کشم. اگر قرار داشته باشم بیرون می‌روم و اگر نه ناهار درست می‌کنم. اگر پدرم خانه باشد او درست می‌کند! تنهایی غذا خوردن برایم سخت است. وقتی پدرم منزل نباشد، منتظر می‌مانم تا به خانه بیاید با هم غذا بخوریم. دوستانم به دیدنم می‌آیند و اگر برای ناهار جایی دعوت باشیم می‌رویم.

تا این‌جا که همه‌اش خوردن بود!
ظهر و شب دو فیلم می‌بینم. مخصوصاً این روزها که فیلم‌های اسکار هم هست سعی می‌کنم همه فیلم‌ها را ببینم. با توجه به شغلم باید تمام فیلم‌هایی که تولید می‌شود را ببینم. فرصت این را ندارم که زیاد استراحت کنم، روزهایی پیش می‌آید همه این کارها را انجام نمی‌دهم و واقعاً استراحت می‌کنم. بعد از ظهر هم بستگی به این دارد که با پدرم برنامه داشته باشیم و بیرون برویم. 

کتاب؟!
کتابخوان هم هستم. مدت زیادی خیلی کتاب می‌خواندم. دو- سه روز یک کتاب را تمام می‌کردم، ولی این روزها فیلم می‌بینم. الان در هفته یک کتاب می‌خوانم ولی هر روز دو فیلم می‌بینم. 

شغل نیکی مظفری چیست؟
من بازیگرم و سال‌هاست که تجربه طراحی صحنه و لباس و تهیه و تولید دارم. دفتری داشتیم که  مدیریت آن با پدرم بود در آنجا به پدر کمک می‌کردم. در تمام آن سال‌ها از بچگی دوست داشتم که بازی کنم و بازیگر باشم. پدرم می‌گفت اگر قرار است بازیگر شوی باید دوره‌اش را بگذرانی! هیچ وقت در فیلمی که پدرم تهیه‌کننده آن بود بازی نکردم و فقط حضورم پشت دوربین بود. همیشه می‌گفت اگر قرار است یک روزی بازیگر شوی باید نور و صدا و دوربین را بشناسی... من معماری خواندم، اما شاگردی استاد سمندریان را  هم در بازیگری کرده‌ام و در آکادمی ایشان کسب تجربه کردم. روزی که اولین فیلم سینمایی من با عنوان «نقطه کور» کار آقای مهدی گلستانه در برج میلاد اکران شد، تازه به این حرف پدرم رسیدم که به من می‌گفت: «توی این کار دختر مجید مظفری نباش؛ نیکی مظفری باش» نمی‌دانم چقدر توانستم؟!  تلاش  زیادی می‌کنم  که این اتفاق بیفتد و این سعی هر روز و هر لحظه من است و از این بابت  خیلی خوشحالم.

 همسر خوش‌تیپ؟ چرا که نه! 

شما در نظرسنجی «مدآنلاین» برای انتخاب خوش‌پوش‌ترین سینماگران جشنواره سی‌چهارم فیلم فجر، بین 16 نفری که به مرحله نهایی رسیدند، قرار گرفتید. نظرتان درباره نظرسنجی چیست؟
خیلی برایم جالب بود. خیلی زیاد! خوب من هم یکی دو بار شرکت کردم!

حالا که شروع بازیگری حرفه‌ای‌تان در سینما را جشن گرفته‌اید و «مدآنلاین» هم فضای رای عمومی را برای انتخاب شما و دیگر هنرمندان به عنوان خوش‌پوش‌ترین‌ها فراهم کرده، به ازدواج فکر نمی‌کنید؟!
هر دختری اولین مردی که در زندگی‌اش می‌بیند پدرش یا برادرانش هستند. من با وجود داشتن پدری چون مجید مظفری کارم خیلی سخت است (می‌خندد). ازدواج اصلا دست من نیست. انتخاب همسر هزار و یک پیچیدگی دارد. نه فقط لباس و تیپ و ظاهر است و نه فقط باطن! نمی‌توانم بگویم من به عنوان یک خانم به خاطر نوع پوشش این مرد با او ازدواج کردم. البته اگر کسی باشد که خوش تیپ و زیبا و خوش استایل باشد چرا که دوست نداشته باشم همسرش باشم! در شرایطش قرار نگرفته‌ام . مرا با این سوالها سورپرایز نکنید!

پدرتان چقدر سنتی هستند؟ خطوط قرمزی برای‌تان ایجاد کرده‌ است؟!
 اول صحبت‌هایم گفتم  که ما ایرانی‌ها، یک سری سنت‌ و آیین داریم که خیلی زیباست و خیلی خوب است که انجامش می‌دهیم. مسائلی است که به‌روز است و می‌توانیم از آن استفاده کنیم و از آن نیز راضی هستیم. پدر من بسیار سنتی است و البته عقایدی دارد که به روز است! من و پدرم با اینکه  رابطه گرم و صیمیمانه‌ای داریم ولی همیشه حرمت‌ها را نگه داشته‌ایم. من می‌‌دانستم و می‌دانم که به عنوان یک فرزند چه وظایفی دارم و همیشه احترام ایشان را نگه می‌دارم و می‌دانم جایگاه من کجاست و جایگاه ایشان کجاست.

 بایدها و نبایدهای مظفری 

 

 نظر شما را درباره این موضوعات می‌خواهیم بدانیم

کفش پاشنه‌بلند: خیلی خوب، شیک، رسمی! استفاده می‌کنم. در راه‌رفتن آدم‌ها موثر است.

جراحی زیبایی: من کمی که نه خیلی ترسو هستم. 

ازدواج: خیلی مسئولیت دارد و زیباست.

فرزند: یکی از جذاب‌ترین اتفاق‌های ممکن در زندگی هر آدمی است. به نظرم فرزند، بهترین تجربه و بهترین حس است.

مرگ: پذیرشش خیلی خوب است و اینکه به این فکر کنیم که واقعا تولد دیگری است.

کمد لباس: رنگ! بعضی وقت‌ها خیلی شلخته و بعضی وقت‌ها خیلی مرتب.

رژیم غذایی: خیلی خوب است که آدم همیشه حواسش به تغذیه باشد و رژیمی داشته باشد.

نیکی مظفری چه لباسی نمی‌پوشد:  خیلی دقت نکرده‌ام! 

چه چیزی سوار نمی‌شود: اسکیت نمی‌پوشم! ماشین و هواپیما اما سوار می‌شوم

اما از هواپیما می‌ترسید؟ از کجا می‌دانید؟ (می‌خندد) اما الان خوب شده‌ام!

نیکی مظفری چه چیزی گوش نمی‌دهد؟  همه موزیک‌ها را گوش می‌دهم اما جاز سلیقه‌ام نیست.

منبع: مدآنلاین

محصولات مرتبط


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه