توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

تقویت جنبه زنانه با لباس و متعلقات

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ

همه انسان‌ها، یک جنبه مردانه و یک جنبه زنانه دارند. شما به عنوان یک خانم، باید سعی کنید جنبه زنانه خود را تقویت کنید. آیا دوست دارید جنبه دخترانه خود را تقویت کنید؟ اگر می‌خواهید بانویی که در درون شما خوابیده است را بیدار کنید، باید خانمی سنتی، با فرهنگ، مودب و توانا باشید. برای بیدار کردن این جنبه از وجودتان، به پیشنهادات ما گوش فرا دهید.


 حال و هوایی خانمانه داشته باشید.

لباسی بپوشید که به شما بیاید و اندازه‌تان باشد. لباس‌های زیبا بپوشید. به جای شلوار و جین، دامن بپوشید. هیچ چیز برای شما، بهتر از این نیست که مانند یک خانم رفتار کنید. پوشیدن یک دامن، شومیز و کفش‌های تخت، زیبا خواهد بود. دامن‌های خیلی کوتاه نپوشید. پوشیدن دامنی تا بالای زانوی شما، به شما ظاهری ساده ولی زیبا خواهد داد. اگر در یک میهمانی رسمی شرکت می‌کنید، دامن‌هایی با رنگ‌هایی مانند آبی روشن یا صورتی نپوشید. رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای تیره انتخاب کنید. دامن پنس‌دار و کلاسیک، بهترین گزینه برای شما خواهد بود اما دامن‌های پلیسه نیز راحت و عالی ست. اگر همیشه در میهمانی‌ها و مراسم، شلوار جین به پا کرده‌اید، ممکن ست پوشیدن دامن، برای شما کمی عجیب به نظر برسد. در این حالت کمی احساس خانمانه بودن خواهید کرد، به‌خصوص اگر دوستان‌تان، که در آن میهمانی شرکت کرده‌اند، جین به پا کرده باشند.
- می‌توانید پیراهنی به رنگ روشن که به شما بیاید بپوشید.
- در یک میهمانی، شلوار یا دامن گل‌دار یا با رنگ‌های تند به پا نکنید. می‌توانید دامن یا شلوارهایی به رنگ مشکی یا گوشتی انتخاب کنید.
- اگر کفش پاشنه بلند دوست ندارید، کفش‌های تخت بپوشید. همیشه باید کفش‌هایی ساده اما شیک به پا داشته باشید.
- در هنگام شرکت در یک میهمانی، لباسی که اندام شما را پنهان می‌کند، به تن نکنید.
- همیشه افراد با دیدن شما، باید این احساس را داشته باشند که به خود رسیده‌اید و زمانی را برای آماده شدن خود، صرف کرده‌اید.

 

کمی آرایش داشته باشید. آرایش کردن واجب نیست اما به شما کمک می کند که ظرافت بیشتری داشته باشید. با این وجود به یاد داشته باشید که شما، نیازی به آرایش کردن ندارید. اگر دوست دارید، می‌توانید کمی آرایش کنید. و اگر نه اجباری نیست.
- اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که صد در صد با آرایش مخالف هستند، کمی برق لب به لب‌های تان، بزنید تا لب‌های‌تان مرطوب شود.
- به یاد داشته باشید که در آرایش کردن، زیاده‌روی نکنید. به نظر بسیاری از افراد، خانم‌هایی با چهره‌ای طبیعی زیباترند.


 به همراه داشتن متعلقات

گذشته از لباس و آرایش، داشتن متعلقات نیز برای شما ضروری ست و گهگاه برای خرید آن باید وقت بگذارید. لازم نیست که یک صندوق پر از متعلقات داشته باشید، همین که چند اکسسوری زیبا ومناسب که ظرافتی زنانه به شما دهد، داشته باشید کافی است. در این جا، چند نمونه متعلقات که ظرافت ظاهر شما را بیشتر، می‌کند، نام خواهیم برد:
- یک اشارپ ابریشمی زیبا
- گوشواره‌هایی مرواریدی یا از این قبیل
- یک گل سر زیبا برای موهای‌تان
- دست بندهای ظریف نقره ای

-انگشترهای ظریف. و نه انگشترهای خیلی بزرگ یا جلب توجه کننده


 هر سانتی‌متر از بدن‌تان را دوست داشته باشید. بدن شما، چیزی است که به شما زنانگی می‌دهد. چطور می‌توان بدون دوست داشتن بدن خود، این زنانگی را داشت؟ بدن زن در مقایسه با بدن مرد، چربی بیشتری دارد. اگر چاق هستید، آن را بپذیرید.
شما با مراقبت از بدن‌تان، می‌توانید آن را دوست بدارید. و به همین دلیل باید از یک رژیم غذایی سالم تبعیت کنید. به اندازه کافی بخوابید و برای این که روی فرم بمانید، ورزش کنید. خوشبختانه، برای زنانه بودن احتیاجی به مانکن بودن نیست.
- دوست داشتن هر سانتی‌متر از بدن، به این معنا نیست که شما باید مشغول خودستایی شوید و هر موقعیتی را برای خودنمایی و فخرفروشی، مغتنم بشمارید. بلکه به این معناست که در درون خود، خود را دوست داشته باشید و آن را نشان دهید.
- به این خاطر که یک خانم هستید، فکر نکنید که نباید تمرین‌های ورزشی انجام دهید. با ورزش هایی مانند یوگا، رقص، دویدن و شنا، می‌توانید ارتباط بهتری با بخش زنانه خود برقرار کنید. و بدن تان را بیشتر دوست خواهید داشت.

 

 زمانی کافی برای مراقبت از خود اختصاص دهید. لازم نیست که روزی دو ساعت را در حمام، سپری کنید یا این که روزی یک ساعت را به آرایش موهای‌تان بپردازید. اما باید همیشه طوری باشید که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، و وقت کافی را برای داشتن ظاهری خانمانه صرف کنید. درست نیست که بعد از انجام ورزش، بی آن که کمی به خود برسید، به جایی بروید. مطمئن شوید که در هنگام رفتن نزد کسی، سر و وضع تان، منظم و مرتب باشد.
- هیچ وقت برای آن که دیر به جایی نرسید، عجله نکنید و بدون این که کمی آرایش کنید یا موهای‌تان را درست کنید، به این بهانه که وقت ندارید، پیش دوستان‌تان نروید.
- به خود عطر یا لوسیون بزنید. اگر می‌خواهید مانند یک خانم، به نظر برسید، باید مانند یک خانم، رفتار کنید. کمی عطر به روی گردن را بزنید. یا بازوها و گردن‌تان را با لوسیون، عطرآگین سازید. اما به خاطر داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید. قرار نیست بوی تند عطر شما، دیگران را به ستوه درآرد.

مترجم: سپیده جلالی
منبع: مدآنلاین

محصولات مرتبط

 


نظرات (۱)

دستورالعمل های این پست را ما خانوم ها از بر هستیم ...
ولی این متن بسیار زیبا و متفاوت آن را بیان کرده...
سپاسگزارم...
پاسخ:

بله دیگه ^_^
مرسی
خواهش میکنم :)
۲۲:۴۴

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه