توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

بهترین قسمتش این است که شما می‌توانید این مواد را درآشپزخانه‌تان پیدا کنید! در اینجا چند درمان خانگی شگفت‌انگیز وجود دارد که به بهبود جنس و رشد موهای شما کمک خواهند کرد.

ماساژ دایره وار با آب زنجبیل

حدودا 200 گرم زنجبیل را دردستگاه مخلوط‌کن بیندازید و ¼ پیمانه به آن آب اضافه کنید. آن را خوب مخلوط کنید ومایع را با یک تکه پارچه صاف کنید. حالا یک لیوان آب زنجبیل برای خودتان دارید. آن را با حرکات دایره‌وار روی پوست سرتان ماساژ دهید.

و اما آب  سیب زمینی

سیب‌زمینی‌ها سرشارازکلسیم، آهن، پتاسیم و پروتئین هستند که به رشد سریع ومقاوم‌ترشدن موهای‌تان کمک خواهد کرد.

ماساژروغن برای رشد مو

پوست سرتان را با ملایمت با روغن ماساژدهید تا جریان خون به سمت ریشه تحریک شود و موادمغذی لازم به موها برسد وباعث افزایش رشدموشود. ماساژسر با روغن، علاوه برتحریک کردن فولیکل‌ها، باعث استحکام موها هم می‌شود.

آلوئه ورا

آلوئهورا به طورطبیعی برای هرچیزی که به بدن و مومربوط می‌شود عالی است.این ماده منافذ را پاک‌سازی می‌کند ومیزان پرهاش را کنترل می‌کند. با این حال، هنوزخیلی‌ها نمی‌دانند که آلوئ هورا برای جلوگیری ازریزش موهم خوب است. دوقاشق غذاخوری ازشامپوی‌تان را داخل ظرفی بریزید. یک قاشق غذاخوری ژل آلوئ هورا، شیرنارگیل و ½ قاشق چای‌خوری آرد گندم به آن بی‌افزایید. همه را با هم مخلوط کرده و موهای‌تان را با آن شامپو کنید.

معجزه سیر

سیر بیش ازهر چیز دیگری به خاطر خاصیت ضد ریزش مو معروف است. این خوراکی بدبو جریان خون در پوست سر را تقویت می‌کند و به بازسازی رشد مو کمک می‌کند. 7 تا 8 حبه سیر له‌شده را با روغن زیتون بجوشانید و آن را به ریشه فولیکول‌های موهای‌تان بزنید. این کاررا سه باردرهفته تکرار کنید تا متوجه تفاوتش بشوید.

ماسک زرده تخم مرغ

اگرموهای‌تان هنوزبه شانه‌تان نرسیده می‌شکند، یک ماسک تخم مرغ شما را نجات خواهد داد.  تخم‌مرغ حاوی لسیتین وپروتئین است که موها را تغذیه ومحکم می‌کند و ساقه موهای‌تان را درمان می‌کند. به علاوه سولفوربالای تخم‌مرغ به مشکلات شوره سرتان هم کمک خواهد کرد.

باز هم اسطوخودوس

روغن ضروری اسطوخودوس به جلوگیری ازریزش موکمک کرده و باعث افزایش رشد مو می‌شود. خیلی ازموارد ریزش مو ممکن است به خاطر یک بیماری پزشکی به نام آلوپسی آره آتا باشد. آلوپسی یک بیماری خود ایمنی است که باعث می‌شود بدن‌تان فولیکول‌های مو را چیزی غریبه در نظربگیرد. بیمارانی که روغن اسطوخودوس را روزانه به سرشان ماساژمی‌دهند، بهبود قابل رویت دررشد موهای‌شان را شاهد بوده‌اند.

شیر نارگیل

شیر نارگیل سرشار از پروتئین، آهن، پتاسیم و چربی‌های ضروری است و ریزش و شکنندگی مو را کاهش می‌دهد.

رزماری

نویسنده‌ای به نام والری‌آن‌ورموود در کتابش که «کتابی جامع درمورد روغن‌های ضروری و عطردرمانی » نام دارد روغن رزماری را برای رشد مو توصیه می‌کند. ورموود درکتابش می‌گوید که روغن رزماری رشد سلول‌ها را افزایش می‌دهد ورگ‌های خونی را منبسط می‌کند که به تحریک رشد مو کمک می‌کند.

منبع: مدآنلاین | مترجم: نسرین میرعربشاهی


نظرات (۲)

رشد موهای من که خوبه
برای جای جوش هایی که رو صورتم مونده چیکار کنم؟؟؟
خخخ
پاسخ:

اگه خوبه که خوبه دیگه :))

برای اونا کاری نکن خودشون خوب میشن :دی
۱۳:۵۵
اوکی ممنون ^_^
پاسخ:

مرسی از حضورت
۱۹:۰۳

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه