توجه: در صورتیکه برخی لینک ها باز نشدند، در آدرس لینک، به جای shixon.com از shixon.com استفاده نمایید.
عضویت در کانال شیکسون در تلگرامشیکسون در اینستاگرام شیکسون در لنزور با خوراک خبری ما از آخرین محصولات باخبر شوید

مد و زیبایی شیکسون

مد، پوشاک، زیورآلات، سلامتی و زیبایی
تخفیف و فروش ویژه
برای اطلاع از تخفیف های روزانه و فروش های ویژه در ایمیل خود، در خبرنامه شیکسون عضو شوید:
مد و زیبایی شیکسون

💜 مطالب مرتبط با مد و زیبایـــی، اختصاصی این وبلاگ نبوده و از سایت های مرتبط بازنشر میشوند. نمایش محصــولات مختلف در این وبلاگ تنها از جهت معرفـــی و بازاریابـــی آنها می باشد.
× این وبلاگ با فروشگاه شیکسون مرتبط نیست!

این وبلاگ را دنبال کنید
آهنگ پیشنهادی شیکسون
شیکسونی ها
‎+5۰۰ نفر
تبلیغات
لباس زیر زنانه

تبلیغات

ربات حرف به من

چگونه هر روز زیبا و زیباتر شویم؟ 💛

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۳ ب.ظ

چگونه هر روز زیبا و زیباتر شویم؟

چه کسی است که دلش نخواهد زیبا باشد؟ زیبایی علاوه بر آنکه حالمان را خوب می‌کند، به ما احساسی می‌دهد که در آن دلمان می‌خواهد مهربان‌تر، خوش‌اخلاق‌تر، شادتر و خلاق‌تر باشیم و البته که شکی در این نیست که سیرت زیبا مهم‌تر است و جای خود دارد، ولی سوال اولم را تکرار می‌کنم، چه کسی است که دلش نخواهد زیبا باشد؟!

مثل همه‌ی چیزهای خوب، زیبایی و بخصوص استمرار آن نیازمند زمان، تلاش و حوصله است. اگرچه که یک مِیک آپ سنگین می‌تواند موقتا ایرادهای چهره را بپوشاند و چند درجه صورت آدم را زیبا تر کند، ولی واقعیت این است که هیچ جایگزینی برای یک لایف استایل سالم و درست که نتیجه‌اش یک زیبایی همیشگی و ماندگار است، وجود ندارد.

قدم اول:

اولین کاری که برای کمک به زیبایی‌تان می‌توانید انجام دهید، اجتناب از خوردن نوشیدنی‌های الکلی است. الکل پوست شما را کدر می‌کند و برق جذاب موهایتان را می‌گیرد، علاوه بر آنکه نگاهتان دیگر آن نگاه زیبا، شاداب و سرحال نیست و کاملا خسته به نظر می‌رسد.

حالا می‌رسیم به ماجرای غیر جذاب سیگار کشیدن که البته همه‌مان از کودکی در مورد مضرات آن شنیده‌ایم اما اگر همه اینها برای متقاعد کردن شما کاری نکرده است، کافی است نگاهی به این لیست بیندازیم: دندان‌های پوسیده و زرد، پیری زودرس، چشم‌های گشاد، چین و چروک، انگشتان زرد و البته که این فهرست همچنان ادامه دارد…

رژیم غذایی یکی دیگر از مهم‌ترین جنبه‌هایی است که شما برای زیبا تر شدن و زیبا تر ماندن، نیاز دارید که کاملا به آن توجه کنید. داشتن یک رژیم غذایی سالم و درست و حسابی یکی از مهم‌ترین گام‌ها در جهت حفظ زیبایی است.

فعالیت‌های روزانه

گفتن ندارد که نوشیدن هشت لیوان آب چقدر برای سلامتی شما و زیبایی پوستتان لازم است. اما برای اینکه خودتان را بیشتر به خوردن آب مجاب کنید، می‌توانید به بطری آبتان تکه‌های میوه و یا سبزیجات خوشبو اضافه کنید و به اصطلاح دیتاکس انجام بدهید. به این ترتیب می‌توانید مواد معدنی و ویتامین‌هایی را دریافت کنید که بدنتان با آنها خودش را زیبا و شاداب نگه می‌دارد.

نکته‌ی دیگری که اگرچه واضح و مبرهن است اما همیشه به خوبی رعایتش نمی‌کنیم، خواب خوب شبانه است. بعد از یک روز شلوغ و طولانی بدنمان به یک خواب عالی نیاز دارد تا بتواند خودش را احیا کرده و از نو بسازد. داشتن ۶ تا ۸ ساعت خواب عمیق و پیوسته، به تر و تازه و شاداب نگه‌داشتن بدن شما کمک می‌کند.

مراقبت از بدن و رعایت بهداشت شخصی یکی دیگر از چیزهایی است که گریز از آن ابدا امکان ندارد. همه ما به کارهای روتینی مثل مسواک زدن و دوش گرفتن نیاز داریم تا علاوه بر زیبا بودن، خوشبو هم باشیم و آدم‌ها از معاشرت با ما لذت ببرند. نگه داشتن رطوبت پوست بعد از استحمام و استفاده از لوسیون بدن، کرم‌های ماساژ، کرم دست و پا و کرم‌های چرب هم از واجبات است.

حفظ تعادل اندام هم که داستان خود را دارد. چه کسی است که نخواهد خوش‌اندام و جذاب باشد؟ اما یکی از اشتباه‌ترین کارها این است که بخواهیم به خودمان گرسنگی بدهیم و بدنمان را از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیازش محروم کنیم. خوردن میوه‌ها و سبزیجات و داشتن یک رژیم غذایی درست و اصولی بزرگ‌ترین لطفی است که می‌توانیم به بدنمان بکنیم و البته که تغذیه سالم پوست را هم درخشان و لطیف می‌کند و آن را از آفتاب سوختگی در امان نگه می‌دارد.

فعالیت‌های هفتگی

استفاده از شامپو و نرم کننده مناسب برای تمیز و براق نگه داشتن موها لازم است اما بهتر است که آن را محدود به دوبار در هفته کنید. بدن شما خودبه‌خود روغن‌های طبیعی و مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت موها را ترشح می‌کند و یک وقفه‌ی چند روزه میان شستن موها، آنها را برای فعالیتشان زنده نگه می‌دارد. شما همچنین می‌توانید از تقویت‌کننده‌های مو و روغن‌هایی مثل روغن نارگیل برای مرطوب و سالم نگه داشتن موهایتان استاده نمایید.

تمرینات منظم ورزشی هم یک آیتم ضروری برای حفظ سلامتی و تناسب اندام و همینطور کاهش استرس و بیماری‌های مختلف است. ورزش‌های هوازی و شدید به سوزاندن کالری‌ها، افزایش استقامت و ایمنی بدن کمک می‌کند و سوخت و ساز بدن را نیز بالا می‌برد. ورزش‌های آرام‌بخشی مانند یوگا را هم برای کاهش استرس، بهبود فعالیت مغز و ریلکس شدن دست کم نگیرید.

هفته‌ای یک یا دوبار یک ماسک خانگی را بر روی پوستتان امتحان کنید. آووکادو، توت‌فرنگی و آلوئه‌ورا از جمله گیاهانی هستند که می‌توانید به عنوان ماسک استفاده کرده و پوستتان را زنده و شاداب کنید.

صرف کردن زمانی برای مرتب کردن و تقویت کردن ناخن‌ها از جمله کارهایی است که حتما باید وقتی را در هفته به آن اختصاص بدهید. وقتی به روزهای آخر هفته می‌رسیم، لاک‌ها نیاز به تجدید شدن و ناخن‌های دست و پا نیاز به مانیکور شدن دارند.

فعالیت‌های هر دو هفته یک‌بار

موهای صورت می‌توانند خیلی زود رشد کنند، برای همین باید حتما تحت کنترل قرار بگیرند. بسته به رشد موهایتان، تقریبا هر پانزده روز یکبار زمان خوبی برای زدودن آنهاست البته به نحوی که کمترین آسیب به پوستتان وارد شود.

برای زدودن موهای بدن، اپیلاسیون و لیزر گزینه‌های خوبی هستند. این روزها پیدا کردن یک مرکز لیزر معتبر با هزینه‌ای مناسب کار آسانی به نظر می‌رسد. کافی است برای آن وقت بگذارید تا پوستتان همیشه صاف و صیقلی بماند.

فعالیت‌های ماهانه

سر زدن ماهانه به سالن زیبایی یک لطف بزرگ در حق زیبایی شماست. می‌توانید هر ماه موهایتان را به دست آرایشگرتان بسپارید تا کمی از نوک آنها را بچیند یا آنها را با یک رنگ موی عالی رنگ کند تا همیشه سالم و زیبا به نظر برسند. اگر وقت ندارید، می‌توانید ویتامینه کردن پوست، برداشتن ابروها و حتی مانیکور ناخن‌هایتان را هم به او بسپارید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فروش ویژه
خرید کفش زنانه